سرویس: اخبار شهرستان 23:11 - شنبه 20 بهمن 1397

پیام مسئولان جرقویه علیا در مورد شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن:

22 بهمن جشن وحدت ملی و مصداق بارز یوم الله است

۲۲بهمن روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل، از مصادیق بارز یوم الله است.

به گزارش اصفهان شرق،

بخشدار جرقویه علیا

قل جاء الحق و زهق الباطل انّ الباطل و کان زهوقأ

۲۲بهمن روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل، از مصادیق بارز یوم الله است که دست غیبی قدرت حق از آستین ملت آزادی خواه ایران بیرون آمد و بساط حکومت ستم شاهی را برچید و راه و رسم آزاد منشی و استقلال طلبی را به همه ستم کشان و مظلومان جهان نمایاند.

با گرامی داشت یاد و نام امام راحل و همه فجر آفرینانی که این فضای عطر آمیز آزادی و معنویت را به ملت ایران ارزانی داشتند و در تأسی به فرامین  ولایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میثاق خود را با آرمان های امام و شهیدان و پیمان تا ابد پایدار خود را با مقام عظمای ولایت با حضور در راهپیمایی روز ۲۲بهمن مستحکمتر مینمائیم..

بدین وسیله از امت و مسئولین مومن و همیشه در صحنه بخش جرقویه علیا دعوت مینمایم در تبعیّت از فرامین مقام معظم رهبری با حضور پرشکوه و یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخ محکمی به سردمداران خام اندیش،بی تجربه و جاهل جدید آمریکا بدهند و همه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس سازند

شهردار شهر حسن آباد

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در حالی  که دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد دلسردی بین مردم کشور و ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، شرکت گسترده و دشمن شکن  مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پاسخی کوبنده به ایادی استکبار جهانی خواهد بود.

داود صادقی در ادامه با مهم خواندن حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد:

حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دشمنان ایران را در طراحی و پیاده سازی توطئه های شوم شان با شکست رو به رو می کند..

وی در ادامه از همشهریان مومن ،  انقلابی ، آگاه ،با بصیرت و همیشه در صحنه  دعوت کرد  تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با شکوه تر از سال های قبل شرکت کرده و بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب اثبات نمایند

فرماندهی بسیج حوزه 5 امام محمد باقر(ع):

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام بعنوان اساسی ترین سرمایه کشور است.

فرمانده بسیج حوزه 5 امام محمد باقر(ع) گفت:

راهپیمائی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان پاسداری آنها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است..

سرگرد عابدی در ادامه افزود:

در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد نمود.

وی از مردم شهید پرور شهر حسن آباد و روستاهای مجاور خصوصا بسیجیان خواست با حضور با شکوه خود در این راهپیمایی  یک باردیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهید..

فرماندهی کلامنتری شهر حسن آباد

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است و آحاد جامعه با حضور خود اتحاد و یکپارجگی ملت ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.

فرماندهی کلانتری شهر حسن اباد گفت:این روز بزرگ وتاریخی همچنین سرآغازی زیبا از فصل حیات ملت شریف ایران است  چنان که مقام‌معظم رهبری فرموده اند: این روز مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است..

سروان براهیمی در ادامه افزود: .

دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریم و ترور شخصیت‌ها درصدد آسیب رساندن به نظام بوده و هستند اما با هدایت رهبری و بصیرت مردم از سختی‌ها عبور کرده‌ایم.

در این 40 سال از عمر انقلاب اسلامی دشمنان همواره تحقیر و سرخورده شده‌اند و ملت ایران همیشه سربلند و سرافراز بوده‌ است.

با توجه به حساسیت‌های امروز در منطقه و فشارها و تحریم‌های مکرر دنیای غرب، دشمنان تصور می‌کنند با یا تهدید و ارعاب می‌توانند مردم را از نظام و انقلاب جدا نمایند و حضور پرشور مردم در این عرصه سرنوشت ساز، آب سردی است بر این آتش افروخته دشمنان است. .

وی با مهم خواندن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: آثار این حضور با شکوه در روز 22 بهمن در عرصه‌های بین المللی به شکلی غرورآفرین و امید بخش هویدا خواهد شد؛ زیرا در دنیای امروز این حماسه و حضور پر شور و شکوه مردم از طریق دوربین‌های مختلف مورد رصد و بازبینی قرار می‌گیرد و باید توجه داشت، هرچقدر حضور مردم پررنگ‌تر و گسترده‌تر باشد این پیام را به دنبال خواهد داشت که، مردم همچنان از آرمان‌ها و اهداف اولیه انقلاب خود دفاع می‌کنند و از این ارزش‌ها کوتاه نخواهند آمد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.