سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:21 - سه شنبه 09 اردیبهشت 1393

فردا با معارفه مهندس حمید ظُهرابی؛

کلانتری با اداره کل حفاظت از محیط زیست اصفهان خداحافظی می‌کند

کیومرث کلانتری که خرداد ماه ۹۱ مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان شده بود، فردا با سمت خود خداحافظی و برای ادامه فعالیت در ستاد محیط زیست، راهی تهران می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق: مراسم تودیع کیومرث کلانتری مدیرکل سابق حفاظت از محیط زیست استان اصفهان فردا طی مراسمی در سالن هلال احمر اصفهان برگزار می‌گردد.

براساس این گزارش، کلانتری که خرداد سال ۹۱ بر صندلی مدیرکلی حفاظت از محیط زیست استان اصفهان نشست، فردا جای خود را به مهندس حمید ظُهرابی می‌دهد.

به گفته قادریان مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت از محیط زیست استان اصفهان، رفتن کلانتری با میل شخصی و اصرار خود به خاطر دوری از خانواده‌اش بوده است.

وی اعلام کرد: کلانتری از این پس در ستاد سازمان مرکزی محیط زیست کشورمشغول به کار خواهد شد ولی هنوز سمت ایشان اطلاع داده نشده است.

گفتنی است کلانتری با داشتن سابقه مدیریتی ۲۵ ساله، مدیرکلی حفاظت از محیط زیست چهار استان ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و اصفهان و همچنین معاونت برنامه ریزی استانداری کرمانشاه را در کارنامه خود به جا گذاشته است.

لازم به ذکر است آخرین سمت مهندس حمید ظُهرابی نیز، مدیرکلی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان است که فردا به سمت مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان معرفی خواهد شد.

امید است حضور ایشان در استان اصفهان نوید بخش اتفاقات مسرت بخش در حوزه محیط زیست و رفع مشکلات مهم این کلانشهر از جمله آلودگی هوا و خشکی زاینده رود در سال ۹۳ باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.