سرویس: اخبار شهرستان 10:42 - چهارشنبه 17 بهمن 1397

کانون پرورش فکری کودکان شهر ورزنه برگزار کرد؛

افتتاح نمایشگاه سازگاری با کم آبی و بحران شرق اصفهان/ تصاویر

نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه با موضوع سازگاری با کم آبی، به مدت 15 روز افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه با موضوع سازگاری با کم آبی با حضور مسئولان بخشی و شهرستانی، در کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان افتتاح شد.

این نمایشگاه حاصل تلاش چند ماهه اعضاء کانون و با موضوع های مختلف نقاشی، ماکت، کاردستی، روزنامه دیواری، مجسمه سازی، شعر و متن بود.

مدیر آب و فاضلاب منطقه ورزنه در آئین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اهمیت شناخت بحران آب در منطقه گفت: باتوجه به خشکسالی های اخیر و محدودیت منابع آب شرب، گذر و سازگاری با این کم آبی محقق نخواهد شد به غیر از اصلاح الگوی مصرف آب که در جهت انجام این مهم نیاز به آموزش اقشار مختلف مردم در نهادینه کردن مصرف صحیح آب و انجام راهبردهای صرفه جویی در مصرف است.

مهدی شمس بگی تصریح کرد: با توجه به عدم وجود پتانسیل آموزشی کافی در بطن آب و فاضلاب، تابستان سال جاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه درخواست کمک کردیم که بر حق این سازمان در امر آموزش اعضاء خود در موضوع های مصرف بهینه آب، همکاری بسیار مناسبی داشته اند که خروجی آن این نمایشگاه فوق العاده و  زیبا شده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا 30 بهمن ماه ادامه دارد و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.