سرویس: سیاسی 00:28 - چهارشنبه 17 بهمن 1397

علینژاد پولکی را چه خبر؛

علی‌نژاد به دیدار فرمانده تحریم‌ها رفت

علی‌نژاد که پیش از این مشخص شده بود از حقوق‌بگیران دولت آمریکاست، روز گذشته با وزیر خارجه آمریکا که در گذشته اقدام نظامی علیه ایران را خواستار شده بود، دیدار کرده است.

به گزارش اصفهان شرق، وزارت امور خارجه آمریکا دوشنبه شب اعلام کرد که «مسیح علی‌نژاد» فعال رسانه‌ای ضدانقلاب با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا که سال‌هاست برای تشدید فشار علیه ایران تلاش می‌کند، دیدار کرده است.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود به تمجید از تلاش‌های علی‌نژاد برای مقابله با حجاب در ایران پرداخته و نوشته است که پامپئو از «شجاعت» علی‌نژاد تمجید کرده است.

این دیدار در حالی صورت گرفته که پامپئو چه در زمانی که نماینده کنگره آمریکا بود، چه هنگام ریاست بر آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) و چه اکنون به عنوان وزیر خارجه آمریکا همواره از ضدایرانی‌ترین سیاستمداران ایالات متحده بوده و به شدت برای افزایش تحریم‌ها علیه مردم ایران تلاش کرده است.

او در سال ۲۰۱۴، زمانی که عضو مجلس نمایندگان آمریکا بود در جمع گروهی از خبرنگاران، اقدام نظامی علیه ایران را خواستار شده و ادعا کرده بود که با ۲۰۰۰ پرواز جنگنده‌های آمریکایی، می‌توان برنامه هسته‌ای ایران را نابود کرد.

سال گذشته سندی منتشر شد که نشان می‌داد علی‌نژاد که در تلاش برای مقابله با حجاب در ایران کمپین به راه انداخته است، در قالب فعالیت‌های رسانه‌ای بیش از ۲۳۰۰۰۰ دلار از دولت آمریکا پول دریافت کرده است.

مطابق اطلاعات منتشر شده در سایت www.insidegov.com مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است. شورای مدیران خبررسانی (BBG)، سازمانی مشتمل بر تمامی آژانس‌های خبری دولت آمریکا است که «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی» زیر نظر آن فعالیت می‌کنند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “علی‌نژاد به دیدار فرمانده تحریم‌ها رفت”

  1. حسینی گفت:

    هرکسی به طریقی نان می خورد شما با توسل به اسلام و مسلمین و انقلاب – مسیح علینژاد هم با توسل به آمریکاو …

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.