سرویس: اخبار شهرستان 09:29 - دوشنبه 15 بهمن 1397

در نشست ستاد دهه فجر جرقویه علیا مطرح شد:

حضور با شکوه مردم در برنامه‏‎های دهه فجر نشان دهنده اقتدار کشور و مأیوس شدن دشمن

حضور حداکثری و با شکوه مردم در برنامه های دهه فجر از اولویت های اصلی برنامه های ستاد دهه فجر است؛ تا اقتدار کشور و مأیوس شدن دشمن بیش از پیش به جهانیان ثابت شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ ستاد دهه فجر با حضور بخشدار، شهردار و مسئولان محلی در محل بخشداری برای برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه فجر تشکیل شد.

**تبیین آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی

بخشدار جرقویه علیا در مورد برنامه های دهه فجر با محوریت تبیین آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سخنرانان باید در برنامه های این دهه با مقایسه پیشرفت های کنونی جامعه با دوران گذشته، به بیان دستاوردهای انقلاب و نظام و دولت در حوزه های مختلف بپردازند تا نسل جوان نسبت به مسائل بیش از پیش آگاه باشند.

حسین صادقی به حضور آگاهانه مردم در برنامه های دهه فجر اشاره و تاکید کرد: مردم با فهم جرقویه علیا با حضور باشکوه تر از سال های قبل با شرکت در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی روز22 بهمن باعث اقتدار و عزت کشور و نظام اسلامی خواهد شد.

**جذب حداکثری جوانان برای اجرای برنامه های دهه فجر

شهردار شهر حسن آباد با اشاره به اهمیت موضوع جذب جوانان در برنامه های این دهه، گفت: باید در اجرای برنامه های دهه فجر از توانمندی ها و استعداد های  جوانان استفاده کرد و مسئولیت هایی را به آن ها واگذار کنیم.

داوود صادقی از آمادگی شهرداری برای هر چه با شکوه برگزار کردن جشن ها و راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

وی افزود: برای شادابی و طروات جشن و برنامه ها می توان مسابقات نقاشی، مسابقات پیامکی را برگزار کرد و در همان روز جوایزی به افراد برگزیده اهدا کرد.

** نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب

رئیس آموزش و پرورش نیز با اشاره به نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب، گفت: امسال جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب با هماهنگی که با مدیران مدارس صورت می گیرد، به صورت متمرکز در دو مکان یکی برای دانش آموزان پسر و دیگری برای دانش آموزان دختر برگزار خواهد شد.

عباس تیموریان ادامه داد: خانواده آموزش و پرورش همچون سال های گذشته با حضور با شکوه خود برنامه های دهه فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن عزت و سربلندی کشور و نظام را به جهانیان نشان خواهند داد.

** نقشه های دشمنان قسم خورده نقش بر آب خواهد شد

فرماندهی بسیج حوزه 5 امام محمد باقر نیز با مهم خواندن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به تشریح برنامه های بسیچ اشاره و کرد و افزود: برگزاری نشست های بصیرتی در حوزه و پایگاه های بسیج شهر و روستا، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری یادوازه شهدا در روستای اسفنداران، برگزاری حلقه های صالحین، مراسم غبار روبی و عطر افشانی در روز 18 بهمن، برگزاری مراسم سالگرد شهدای گمنام شهر حسن آباد در شب شهادت حضرت فاطمه (س)، افتتاح پایگاه بسیج روستای کمال آباد در روز 21 بهمن؛ از مهم ترین برنامه های ما خواهد بود.

عابدی در ادامه از بسیجیان خواست تا با حضور خود در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن، نقشه های دشمنان قسم خورده را نقش بر آب کنند.

**نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و حفاظت از عزت و اقتدار نظام 

فرمانده کلانتری شهر حسن آباد نیز ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و حفاظت از عزت و اقتدار نظام، تاکید کرد: باید در برنامه های دهه فجر از جوانان و استعداد های آن ها استفاده کنیم تا دین خود را نسبت به شهدای انقلاب که با تقدیم خون خود به انقلاب باعث آرامش امروز ما شده اند، ادا کرده باشیم.

سروان ابراهیمی به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اشاره و ادامه داد: کلانتری شهر حسن آباد با همکاری بسیج حوزه 5 امام محمد باقر(ع)  با ایجاد نظم و امنیت همگام با مردم در برنامه ها و راهپیمایی یوم الله روز 22 بهمن شرکت خواهد کرد.

وی از مسئولان خواست با وجود تقارن جشن های پیروزی انقلاب با شهادت بزرگ بانوی عالم حضرت فاطمه (ع) به گونه ای برنامه ریزی شود تا حرمت این ایام رعایت شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.