سرویس: اخبار شهرستان 09:11 - دوشنبه 15 بهمن 1397

مسئول کاروان سلامت هلال احمر در شهر حسن آباد مطرح کرد:

حمایت از زندگی و بهبود سطح سلامت محرومان جامعه؛ مهم‎ترین هدف کاروان سلامت

مهدی کاظمی گفت: کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم از مهم‎ترین اهداف اجرای این طرح است.

مهدی کاظمی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق؛ در رابطه با کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در شهر حسن آباد جرقویه؛ گفت: کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم و ایجاد مشارکت موثر داوطلبان جمعیت هلال احمر در امداد رسانی از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

مدیر امداد و نجات منطقه جنوب غرب اصفهان ادامه داد: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی رایگان با همکاری پزشکان، کارشناسان و سایر اعضای این سازمان مردم نهاد، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر، به ارائه خدمت پرداختند.

مسئول کاروان سلامت هلال احمر در شهر حسن آباد افزود: کاروان سلامت را 60 نفر در زمینه های پزشک متخصص پوست، داخلی، پزشک عمومی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، مشاوره حقوقی و خانواده، کارشناسان مشاوره آموزشی با عنوان تیم سحر، پرستار و اکیپ کامل از روانشناسان بالینی، تزریقات و پانسمان تشکیل دادند.

کاظمی تصریح کرد: همچنین برپایی چادر پالایش سلامت قبل از مراجعه به پزشک از جمله خدمات این کاروان است.

وی با بیان اینکه خدمات متعددی در این کاروان به مردم ارائه شده، اذعان داشت: ویزیت رایگان، بررسی سلامت دانش آموزان در مدارس، توزیع بسته‎های فرهنگی و بهداشتی از جمله محورهای فعالیت این کاروان سلامت است.

مدیر امداد و نجات منطقه جنوب غرب اصفهان خاطرنشان کرد: کاروان سلامت هلال احمر در این روز حدود 500 نفر از اهالی این منطقه را ویزیت رایگان کردند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.