سرویس: سیاسی 16:52 - یکشنبه 14 بهمن 1397

استاندار اصفهان:

اصفهان دچار «سندروم برتری» است

استاندار اصفهان گفت: در همین شهر اصفهان که تصور برخورداری را داریم مناطقی وجود دارد که شاید نظیر آن در مناطق دورافتاده سیستان و بلوچستان وجود نداشته باشد، این مسأله را «سندروم برتری» نامیدم.

به گزارش اصفهان شرق، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان اظهار داشت: قصد صحبت ندارم اما از چند مسأله نمی‌توان گذشت که یکی از آن‌ها روضه آب است.

استاندار اصفهان بیان داشت: شاهد هستیم که جاری شدن آب در زاینده‌رود فضای امید و نشاط را در نه فقط در استان اصفهان که در کل کشور فراهم کرده است، بنا به گفته روانشناسان خشکی زاینده‌رود افزایش میزان افسردگی در اصفهان شده است.

وی خطاب به شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: انتظار مردم اصفهان که تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود است را به هیأت دولت اعلام کنید، دستور صریح رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود مورد درخواست مردم اصفهان است.

رضایی با اشاره به افتتاح اورژانس بیمارستان غرضی تصریح کرد: مردم اصفهان نیازمند خدمات بالاتری هستند به همین دلیل نیاز به توسعه غرضی را داریم اما این بیمارستان از نظر مکانی این امکان را ندارد، در همین راستا زمینی آماده شده که انتظار است دستور ساخت بیمارستان در این زمین را بدهید.

استاندار اصفهان ادامه داد: در همین شهر اصفهان که تصور برخورداری را داریم مناطقی وجود دارد که شاید نظیر آن در مناطق دورافتاده سیستان و بلوچستان وجود نداشته باشد، این مسأله را «سندروم برتری» نامیدم ما فکر می‌کنیم خیلی جلو هستیم اما حقیقت این است که از بسیاری مناطق دیگر عقب‌تریم.

وی ادامه داد: پزشکان دانشگاهی استان اصفهان از مهرماه دریافتی نداشته‌اند و بدهی تأمین اجتماعی به 520 میلیارد تومان رسیده است، از مبلغ 95 میلیارد تومان طلب داروخانه‌های آموزشی است که داروهای بیماران خاص را تأمین می‌کنند.

رضایی در پایان گفت: کارگران این شهر هیچ مجموعه تفریحی ندارند و انتظار می‌رود که در این زمینه اقدامی صورت بگیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.