سرویس: اجتماعی 22:49 - چهارشنبه 10 بهمن 1397

دخترها بیشتر بخوانند؛

مثل خانم دکترها باش!

آیا هیچ آدم با کلاسی اینگونه رفاقت می کند؟ چه طور یک دختر جرات می کند سر و وضعش را آرایش کند و در خیابان طوری رفتار کند که همه را به خود دعوت کند و سوار هر ماشینی بشود؟

اصفهان شرق_حجت الاسلام سید محمدرضا هاشمی/

ماشینی برای دختری بوق زد، دختر نزدیک رفت کمی با پسر داخل ماشین صحبت کرد در را باز کرد سوار شد و رفتند.

در دانشگاه دختر و پسری را دیدم که با هم صحبت می کردند بعد هم به راحتی همدیگر را بوسیدند و رفتند.

در خیابان دختری را دیدم که ماشینی برایش بوق میزد و ولش نمی کرد، دختر با پررویی تمام جلو رفت و گفت مثل آدم بیا و شماره ات را بده تا بعدا زنگت بزنم چرا اینجوری می کنی؟!

این اتفاقهای تلخ چیزی است که بسیار دیده ام ولی هیچ گاه برایم عادی نشده است.

آیا هیچ آدم با کلاسی اینگونه رفاقت می کند؟ آیا کسی که برای خودش ارزش قائل باشد مثلا یک خانم دکتر اینگونه رفتار می کند؟

چه طور دختری  که تمام دنیا و آخرتش در گرو حفظ پاکدامنی اش است به این راحتی سوار ماشینی می شود که اصلا راننده را نمی شناسد و نمی داند طرف مقابل چه نقشه ای در سر دارد؟

در بهترین حالت دختران را تا خانه شان می رسانند و شماره تلفن او را می گیرند و به اصطلاح تاکسی مرسی اند، تا وقتی طرح دوستی با او بریزند.

خیلی وقتها دختر را می برند و هر کار که می خواهند می کنند و او را رها می کنند؛ و گاهی بعد از تجاوز او را می کشند!

من که یک مرد هستم جرات نمی کنم سوار هر ماشینی شوم و با هرکسی بروم. چه طور یک دختر جرات می کند سر و وضعش را آرایش کند و در خیابان طوری رفتار کند و راه برود که همه را به خود دعوت کند؟ به نظرم این رفتار فقط ناشی از تهور همراه با حماقت است.

هر پسر یا مردی که به دختری نزدیک شود فقط قصدش برقراری رابطه جنسی است، شاید خیلی از زنان و دختران این را ندانند و قصدشان از ایجاد این نوع روابط نامشروع فقط یک دوستی کلامی باشد.

دین ما ما را به شدت از این نوع روابط نهی کرده است اما این روزها کمتر کسی گوشش بدهکار حرف دین است، لااقل به خاطر حفظ امنیت خودتان هم که شده این روابط افسار گسیخته را قاعده مند کنید، با غریبه ها نروید و طرفتان را بشناسید.

لااقل مثل خانم دکترها با کلاس باشید!

یک دختر چه طور می تواند با هرکسی برود و بعد هم ازدواج کند و توقع داشته باشد ازدواج موفقی باشد؟

این دختر چه طور می خواهد مادر شود و مادری کند؟

این دختر چه طور می تواند در وقت جان دادن جان دهد و شرمنده خدا نباشد؟

این دختر در قیامت چه طور می تواند مقابل خدا بایستد؟

آیا بهتر نیست که به حرف خدا گوش کنیم و بنده مطیعش باشیم و دوستی هایمان را با نامحرم قطع کنیم تا در دنیا و آخرت موفق باشیم؟

عفت ورزیدن زنان یا گناه کردنشان به حال من طلبه فرقی ندارد اما می بینم که جامعه مان به سمت فساد اخلاقی و تباهی می رود و کسی هم دلش نمی سوزد و کاری نمی کند فقط هراز چندگاهی طلبه ای کشته می شود یا کور می شود و… و مسئولان هم برای خوش آمد هوادارانشان و جلب آراءشان یا سخنی نمی گویند یا از این آشفته بازار حمایت می کنند تا بازار خود را گرم کنند.

خدا عاقبتمان را به خیر کند!

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.