سرویس: اخبار شهرستان 19:26 - چهارشنبه 10 بهمن 1397

در نشست ستاد دهه فجر جرقویه علیا مطرح شد؛

گرامی‌داشت چهل سالگی انقلاب، عاملی در جهت اقتدار کشور و مایوس شدن دشمن

بخشدار جرقویه علیا گفت: حضور حداکثری و با شکوه مردم در برنامه های دهه فجر از اولویت های اصلی برنامه های ستاد دهه فجر است و مردم با شرکت با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، ستاد دهه فجر با حضور بخشدار، شهردار و مسئولان محلی در محل بخشداری جهت برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه فجر تشکیل شد.

بخشدار جرقویه علیا در مورد برنامه های دهه فجر با محوریت تبیین آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سخنرانان باید در برنامه های این دهه با مقایسه پیشرفت های کنونی جامعه با دوران گذشته، به بیان دستاوردهای انقلاب و نظام و دولت در حوزه های مختلف بپردازند تا نسل جوان نسبت به مسائل بیش از پیش آگاه باشند.

حسین صادقی به حضور آگاهانه مردم در برنامه های دهه فجر اشاره کرد و تاکید کرد: مردم با فهم جرقویه علیا با شکوه تر از سال های قبل با شرکت در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی روز22 بهمن باعث اقتدار و عزت کشور و نظام اسلامی خواهد شد.

در ادامه شهردار شهر حسن آباد با اشاره به اهمیت موضوع جذب جوانان در برنامه های ای دهه گفت: در اجرای برنامه های دهه فجر باید از توانمندی ها و استعداد های جوانان استفاده کرد و مسئولیت هایی را به آنها واگذار کنند.

داود صادقی در ادامه از آمادگی شهرداری تا حد امکان  در جهت هر چه با شکوه برگزار کردن جشن ها و راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

وی در ادامه افزود: جهت شادابی و طروات جشن و برنامه ها می توان مسابقات نقاشی، مسابقات پیامکی را برگزار کرد و در همان روز جوایزی به افراد برگزیده اهدا شد.

مدیریت آموزش و پرورش نیز با اشاره به نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: با هماهنگی که با مدیر مدارس صورت می گیردامسال جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب به صورت متمرکز در دو مکان یکی برای دانش آموزان پسر و دیگری برای دانش آموزان دختر برگزار خواهد شد.

عباس تیموریان در ادامه افزود:خانواده آموزش و پرورش همچون سال های گذشته با حضور با شکوه خود برنامه های دهه فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن عزت و سربلندی کشور و نظام را به جهانیان نشان خواهند داد.

فرماندهی بسیج حوزه 5 امام محمد باقر نیز با مهم خواندن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به تشریح برنامه های بسیچ اشاره و کرد و افزود:

برگزاری نشست های بصیرتی در حوزه و پایگاه های بسیج شهر و روستا

دیدار از خانواده شهدا و جانبازان

برگزاری یادوازه شهدا در روستای اسفنداران

برگزاری حلقه های صالحین

مراسم غبار روبی و عطر افشانی در روز 18 بهمن

برگزاری مراسم سالگرد شهدای گمنام شهر حسن آباد در شب شهادت حضرت فاطمه (س)

افتتاح پایگاه بسیج روستای کمال آباد در روز 21 بهمن

عابدی در ادامه از بسیجیان خواست تا با حضور خود در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن  نقشه های دشمنان قسم خورده را نقش بر آب کنند.

فرمانده کلانتری شهر حسن آباد نیز ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و حفاظت از عزت و اقتدار نظام تاکید کرد: در برنامه های دهه فجر باید از جوانان و استعداد های آنها استفاده کنیم تا دین خود را نسبت به شهدای انقلاب که با تقدیم خون خود به انقلاب باعث آرامش امروز ما شده اند ادا کرده باشیم.

سروان براهیمی به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اشاره کرد و تاکید کرد: کلانتری شهر حسن آباد با همکاری بسیج حوزه 5 امام محمد باقر(ع)  با ایجاد نظم و امنیت همگام با مردم در برنامه ها و راهپیمایی یوم الله روز 22 بهمن شرکت خواهد کرد .

وی از مسئولان خواست با وجود تقارن جشن های پیروزی انقلاب با شهادت بزرگ بانوی عالم حضرت فاطمه (ع) طوری برنامه ریزی شود تا حرمت این ایام رعایت شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.