اصفهان شرق

راهپیمایی ۲۲ بهمن، راهی برای مأیوس کردن دشمن/ اقتدار نظامی ایران باعث نگرانی دشمن شد

کدخبر: 179384
1397/11/07 در ساعت 12:07

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ پاسدار حسن عجمی شب گذشته در جمع بسیجیان ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از مسائلی که برای همه کاملاً واضح و روشن شده، شیطنت دشمنان با انقلاب اسلامی است؛ چرا که آن ها هیچ وقت فکر نمی کردند که این انقلاب به این سرعت فراگیر شود و به همین علت از همان سال های اول پیروزی انقلاب در سال 57 کینه ورزی خود را آغاز کردند.

فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) ادامه داد: دو سال بعد از پیروزی انقلاب در سال 59 جنگ تحمیلی را به راه انداختند و همه کشورهای جهان در برابر یک کشور تازه به پیروزی رسیده که هنوز ارتشی منظمی نداشت، صف آرایی کردند؛ بعد اقدام به ترور شخصیت ها کردند و به دنبال آن بحث قومیت ها را پیش کشیدند ولی با این وجود نتوانستند در برابر رزمندگان و مردم مقاومت کنند و به نقشه های شوم خود برسند.

وی همچنین با اشاره به عوامل پیروزی رزمندگان و مردم در برابر این توطئه ها خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین عوامل پیروز شدن ما در برابر دشمنان عنایات خداوند و حضرت ولی عصر(عج) بود و عامل دیگر هم رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) در زمان های اول انقلاب و رهبری مقام معظم رهبری در زمان کنونی بوده و است.

فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) در ادامه با اشاره به عوامل دیگر پیروزی مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان گفت: مردم آگاه و با بصیرت ایران و بسیجیان مخلص در این موضوع نقش مهمی داشتند.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی دستاوردهای بسیار زیادی برای مردم و منطقه داشته که در بخش پزشکی آن چنان پیشرفت کردیم که ایران محل توریسم سلامت شده و افراد از کشورهای دیگر برای عمل جراحی به کشور ایران سفر می کنند و با امنیت کامل به کشورشان بر می گردند.

به گفته عجمی، جمهوری اسلامی ایران در بحث نظامی و اقتصادی هم پیشرفت های زیادی کرده که یکی از نگرانی های دشمنان ما همین موضوع است.

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) اصفهان در ادامه خطاب به بسیجیان تأکید کرد: امروز همه مردم و شما بسیجیان بیشتر باید به این موضوع توجه کنید که دشمنان ما با توان بیشتر و صرف هزینه های بیشتری به کار خودشان علیه نظام ما ادامه می دهند و از راه های مختلفی این کار را تا کنون انجام دادند.

سرهنگ عجمی در ادامه با اشاره به ناراحتی دشمنان ما تصریح کرد: روزی ایران ژاندارم آن ها بود و هر کاری که می خواستند انجام می دادند؛ ولی امروز دیگر این ظرفیت وجود ندارد و آن ها هیچ کاره شده اند و در آن زمان هیچ کس حق نداشت اسم آمریکا را ببرد ، ولی امروز دیگر آن دوران به سر آمده و مردم و مسئولان ما زیر بار زورگویی نمی روند و این موضوع باعث ناراحتی دشمنان ماست.

این فرمانده نظامی با اشاره به وظیفه کنونی بسیجیان ابراز کرد: امروز که کشور و ملت ما عزت بالایی دارد و باید از این غزت که به راحتی هم بدست نیامده و خون های زیادی برای آن ریخته شده حفاظت کنیم.

عجمی در پایان به شرکت بسیجیان در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن تأکید کرد و افزود: یکی از روش های مأیوس کردن دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت با شکوه مردم در راهپیمایی روز  22 بهمن و برنامه های دهه فجر است.