سرویس: اخبار شهرستان 12:07 - یکشنبه 07 بهمن 1397

از سوی فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) اصفهان مطرح شد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن، راهی برای مأیوس کردن دشمن/ اقتدار نظامی ایران باعث نگرانی دشمن شد

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) اصفهان گفت: روزی ایران ژاندارم آن ها بود و هر کاری که می خواستند انجام می دادند، ولی امروز دیگر آن دوران به سر آمده و مردم و مسئولان ما زیر بار زورگویی نمی روند

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ پاسدار حسن عجمی شب گذشته در جمع بسیجیان ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از مسائلی که برای همه کاملاً واضح و روشن شده، شیطنت دشمنان با انقلاب اسلامی است؛ چرا که آن ها هیچ وقت فکر نمی کردند که این انقلاب به این سرعت فراگیر شود و به همین علت از همان سال های اول پیروزی انقلاب در سال 57 کینه ورزی خود را آغاز کردند.

فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) ادامه داد: دو سال بعد از پیروزی انقلاب در سال 59 جنگ تحمیلی را به راه انداختند و همه کشورهای جهان در برابر یک کشور تازه به پیروزی رسیده که هنوز ارتشی منظمی نداشت، صف آرایی کردند؛ بعد اقدام به ترور شخصیت ها کردند و به دنبال آن بحث قومیت ها را پیش کشیدند ولی با این وجود نتوانستند در برابر رزمندگان و مردم مقاومت کنند و به نقشه های شوم خود برسند.

وی همچنین با اشاره به عوامل پیروزی رزمندگان و مردم در برابر این توطئه ها خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین عوامل پیروز شدن ما در برابر دشمنان عنایات خداوند و حضرت ولی عصر(عج) بود و عامل دیگر هم رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) در زمان های اول انقلاب و رهبری مقام معظم رهبری در زمان کنونی بوده و است.

فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) در ادامه با اشاره به عوامل دیگر پیروزی مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان گفت: مردم آگاه و با بصیرت ایران و بسیجیان مخلص در این موضوع نقش مهمی داشتند.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی دستاوردهای بسیار زیادی برای مردم و منطقه داشته که در بخش پزشکی آن چنان پیشرفت کردیم که ایران محل توریسم سلامت شده و افراد از کشورهای دیگر برای عمل جراحی به کشور ایران سفر می کنند و با امنیت کامل به کشورشان بر می گردند.

به گفته عجمی، جمهوری اسلامی ایران در بحث نظامی و اقتصادی هم پیشرفت های زیادی کرده که یکی از نگرانی های دشمنان ما همین موضوع است.

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) اصفهان در ادامه خطاب به بسیجیان تأکید کرد: امروز همه مردم و شما بسیجیان بیشتر باید به این موضوع توجه کنید که دشمنان ما با توان بیشتر و صرف هزینه های بیشتری به کار خودشان علیه نظام ما ادامه می دهند و از راه های مختلفی این کار را تا کنون انجام دادند.

سرهنگ عجمی در ادامه با اشاره به ناراحتی دشمنان ما تصریح کرد: روزی ایران ژاندارم آن ها بود و هر کاری که می خواستند انجام می دادند؛ ولی امروز دیگر این ظرفیت وجود ندارد و آن ها هیچ کاره شده اند و در آن زمان هیچ کس حق نداشت اسم آمریکا را ببرد ، ولی امروز دیگر آن دوران به سر آمده و مردم و مسئولان ما زیر بار زورگویی نمی روند و این موضوع باعث ناراحتی دشمنان ماست.

این فرمانده نظامی با اشاره به وظیفه کنونی بسیجیان ابراز کرد: امروز که کشور و ملت ما عزت بالایی دارد و باید از این غزت که به راحتی هم بدست نیامده و خون های زیادی برای آن ریخته شده حفاظت کنیم.

عجمی در پایان به شرکت بسیجیان در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن تأکید کرد و افزود: یکی از روش های مأیوس کردن دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت با شکوه مردم در راهپیمایی روز  22 بهمن و برنامه های دهه فجر است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.