سرویس: تولیدی 02:37 - شنبه 06 بهمن 1397

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس:

ورود به پیمان پالرمو یعنی تن دادن به شرایط طرف مقابل/ دولت تضمینی برای بهتر شدن اوضاع کشور نداده است

نماینده مردم اصفهان گفت: امیدواریم مجمع تشخیص، رای مخالف به این پیمان بدهد که در این صورت همسو با نظر برخی نمایندگان عمل کرده است.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق، با بیان اینکه مخالف پیمان پالرمو بوده ام، اظهار کرد: مجلس ایرادات شورای نگهبان در خصوص پالرمو را رفع کرد و فردا مجمع تشخیص مصلحت نظام در این خصوص باید تصمیم بگیرد.

نماینده مخالف پیمان پالرمو با بیان اینکه نگاه ما این است که مجمع تشخیص مصلحت نظام در جهت مصلحت کشور به ارائه نظرات بپردازد، گفت: امیدواریم مجمع تشخیص، رای مخالف به این پیمان بدهد که در این صورت همسو با نظر برخی نمایندگان عمل کرده است ولی در هر صورت منتظر نظر مجمع هستیم.

وی با اشاره به اینکه دولت تجربه خود از برجام در خصوص تضمین شرایط آینده کشور را تکرار نمی کند، تصریح کرد: دولت می گوید تضمینی نمی دهم که شرایط کشور بعد از تایید پیمان پالرمو بهتر شود و در تشدید این مطلب، نظر دولت به گونه ای است که اگر پیمان پالرمو اجرایی نشود، شرایط سخت تر از قبل خواهد شد و حتی کشور های دوست نیز در حیطه مسائل بانکی با ایران همکاری نمی کنند.

فولادگر اذعان کرد: با تایید پیمان پالرمو، ایران وارد یک پیمانی می شود که کشورهای طرف مقابل نه تنها شرایط ما را نمی‌پذیرند،بلکه ما باید شرایط آنها را قبول کنیم و این قطعا مورد تایید نیست.

وی با تاکید بر اینکه تحریم های ظالمانه علیه ایران نه تنها مرتفع نشد بلکه در برخی موارد تشدید شد، افزود: کشورهای طرف مقابل، خواهان این هستند که تحریم ها پابرجاتر باشد و از طرفی در داخل نیز عده ای بدون توجه به تحریم و بدقولی کشورهای مخالف، دم از این می زنند که می خواهیم با تصویب کنوانسیون های غربی، کشور از این که هست بدتر نشود ولی تضمینی برای بهتر شدن اوضاع نخواهیم داد!.

 

انتهای پیام/

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.