سرویس: اجتماعی 14:19 - دوشنبه 01 بهمن 1397

معاون سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

سربازان سپاه اصفهان دارای مدرک فنی حرفه‌ای می‌شوند

معاون نیروی انسانی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری پنجمین آزمون ادواری مهارت‌آموزی ویژه سربازان وظیفه سپاه در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، منصور رضایی با اشاره به تأکید فرماندهی کل قوا در خصوص آموزش و افزایش مهارت سربازان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سال 96 تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برگزاری آزمون‌های مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در سراسر کشور امضاء شد.

معاون نیروی انسانی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه این آزمون‌ها مطابق با دستورالعمل‌های قرارگاه مهارت افزایی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح به صورت ادواری برگزار خواهد شد افزود: با هماهنگی انجام شده بین سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تاکنون 5 دوره آزمون مهارت‌آموزی سربازان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه سه مرحله آزمون‌های مهارتی در سال 96 و دو مرحله آن نیز در مردادماه و دی‌ماه امسال برگزار شد گفت: این آزمون برای سربازانی برگزار می‌شود که مهارت‌های لازم را دارند ولی مدرک معتبر ندارند که پس از شرکت در آزمون‌های علمی و عملی، مدرک فنی حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

رضایی افزود: با هماهنگی چند سازمان از جمله جهاد کشاورزی، فناوری و ارتباطات، نیروهایی که مهارت خاصی ندارند، پس از نام‌نویسی در رشته‌های مختلف بر اساس علاقمندی در دوره‌های آموزشی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.