سرویس: اجتماعی 17:26 - شنبه 29 دی 1397

طی سه شبانه روز انجام شد؛

ویزیت رایگان 500 نفر از مبتلایان به بیماری سالک در شهر ورزنه/ تصاویر

ویزیت رایگان بیش از 500 نفر از بیماران مبتلا به بیماری سالک به مدت سه شبانه روز در شهر ورزنه توسط تیم پزشکی از اصفهان انجام شد.

به گزارش اصفهان شرق، بیماری سالک به عنوان یکی از معضلات منطقه شرق اصفهان قلمداد می شود و طی سال های اخیر صدر نشین اخبار بخش پزشکی در منطقه کویری شرق شهرستان اصفهان قرار گرفته است.

مشکل بزرگ از آنجا شروع می شود که این بیماری، بخش های زیادی را درگیر می کند و هر کدام که به درستی نقش خود را ایفا نکنند، می تواند برای ریشه کنی این بیماری مضر باشد.

محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با همکاری مرکز بهداشت، شهرداری و شورای اسلامی شهر ورزنه و پزشکان داوطلب بدون مرز هلال احمر با توجه به آمار بالای بیماری سالک اهالی شرق اصفهان و خصوصاً بخش بن رود و شهر ورزنه، در جهت خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به بیماران به مدت سه شبانه  روز اکیپ هفت نفره پزشکی بیش از 500 نفر از بیماران مبتلا به بیماری سالک در شهر ورزنه را بصورت رایگان درمرکز بهداشت جامع سلامت شهر ورزنه معاینه کردند.

لازم به ذکر است در سال گذشته بیش از 150 نفرمورد ثبت جدید در بیماری سالک  در شهر ورزنه و بخش بن رود را داشتیم ایم که متاسفانه این رقم در سال 1397 به بیش از 1200نفر رسیده است که رشد 120درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.