سرویس: اجتماعی 01:24 - شنبه 29 دی 1397

مشاور عالی در امور اجرایی هلال احمر کشور در ورزنه:

مشکلات هلال احمر ورزنه زیر ذره‌بین مسئولان پایتخت/ استقرار پایگاه هلال احمر در شهر ورزنه در دستور کار قرار می گیرد

مشاور عالی در امور اجرایی و سرپرست حوزه دبیر کل هلال احمر کشور گفت: با توجه به جم زیاد نیرو های داوطلب و آموزش دیده در شهر ورزنه، هلال احمر به معنای واقعی در این شهر مستقر است.

به گزارش اصفهان شرق، پیرو بازدید مدیر عامل هلال احمر استان در هفته گذشته از شهر ورزنه و پیگیری و درخواست اصغری مسئول هلال احمر ورزنه در خصوص دعوت از مدیران کشوری در شهر، امروز دکتر پیروی مشاور عالی در امور اجرایی هلال احمر و دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به همراهی رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، دکتر فروزش رییس امور حقوقی و معاون پارلمانی هلال احمر در مجلس، جناب دکتر نصیری رییس سازمان داوطلبان کشور و جناب آقای دکتر مومنی مدیر عامل و معاونین ستادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان و جناب آقای انصاری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان و معاون ایشان و جناب آقای موسوی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اصفهان در ساختمان هلال احمر حضور بهم رساندند و از نزدیک با مشکلات هلال احمر ورزنه آشنا شدند.

همچنین بعد از این بازدید همگی به اتفاق بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش و شهر ، معاون شهردار، فرماندهی حوزه بسیج ، دکتر یوسفی، دکتر عمادی پزشک بدون مرز اعضای محترم داوطلب و نجاتگران هلال احمر در جلسه ای بدین منظور در بخشداری حضور یافتند.

پیرو سفر دکتر محمود رضا پیروی مشاور عالی در امور اجرایی و سرپرست حوزه دبیر کل هلال احمر کشور از منطقه شرق اصفهان برخی از مشکلات منطقه مطرح شد.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اختصاص بودجه برای پایگاه های جاده ای اذعان کرد: در مطالعه آمایش سرزمین، نقاط مختلف که نیاز امداد جاده ای دارد، در دست مطالعه است که در اینده نزدیک به منظور رفع مشکلات و ایجاد پایگاه های جدید اقدامات اولیه انجام خواهد گرفت.

دبیر کل هلال احمر کشور هدف از سفر خود به منطقه شرق و شهر ورزنه را اختصاص یک خودرو امدادی به شهر ورزنه و تامین مقادیری دارو که نیاز امداد است د را عنوان کرده و مژده داد که این اقلام  به زودی به این سازمان ارسال خواهد شد.

دکتر محمود رضا پیروی در پاسخ به مطالبه مردم بخش بن ورد مبنی بر استقرار پایگاه هلال احمر که از سال 83 تا کنون مسکوت مانده عنوان داشته است، گفت: با توجه به جم زیاد نیرو های داوطلب و آموزش دیده در شهر ورزنه، هلال احمر به معنای واقعی در این شهر مستقر است و انشالله دراینده ای نزدیک به صورت رسمی این مهم صورت خواهد گرفت.

مشاور عالی درامور اجرایی و سرپرست حوزه دبیر کل هلال احمر کشور پیرامون احداث پایگاه  جاده ای روستای ابوالاخیر که زمین اهدایی آن از طرف خانواده شهدا است، بیان کرد: بعد از مطالعات کارشناسی مطمینا اقدامات اولیه صورت خواهد گرفت که این نیازمند وقت و زمان کافی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.