سرویس: اخبار شهرستان 15:48 - جمعه 28 دی 1397

امام جمعه شهر نصرآباد؛

تحریم ها را فرصتی برای تبدیل تهدید به شکوفایی در کشور قلمداد کنیم

امام جمعه شهر نصرآباد گفت: تحریم ها را فرصتی برای تبدیل تهدید به شکوفایی در کشور قلمداد کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، حضرت حجت ‌الاسلام و المسلمین کمال دشتی امام‌جمعه محترم نصرآباد در خطبه های نماز جمعه ۲۸ دی ماه ۹۷ این شهر ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و دوری از صفت ناپسند عجب گفت: عجب ریشه در نفس پرستی و تکیه بر خود دارد در حالی که انسان در زندگی به هیچکس و هیچ چیز جز خدا نباید تکیه کند چرا که تکیه بر غیر خدا از مال و ثروت گرفته تا علم و پست و مقام و دیگر چیزها وسیله ای می شود برای زمین خوردن شخص.

امام‌جمعه نصرآباد انقلاب اسلامی را معجزه قرن برشمرد و پیدایش و کیفیت مبارزه را از ویژگی‌های خاص این انقلاب عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب منطقه ای نبود بلکه یک انقلاب تاریخی است که رمز. ماندگاری و استواری آن از پیدایش تا کنون که به چهل سالگی رسیده ایمان و شهادت طلبی است.

وی خودباوری ملی. عدالت و تحقق و پیاده شدن احکام دین و شریعت اسلامی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: هر فعالیتی که جوان ما در داخل یا خارج برای رهایی کشور از وابستگی به بیگانه انجام دهد جهاد فی سبیل الله است.

کمال دشتی با اشاره به تحریم ها گفت: تحریم ها فرصتی است برای تبدیل تهدید به شکوفایی. ما از اول انقلاب تاکنون در تحریم بودیم و آنچه مهم است مدیریت این تحریم هاست چرا که دشمن با ماهیت و اصل نظام ما مخالف است و هدف او از تحریم ها از بین بردن نظام است اما به یاری خدا این انقلاب با استواری و با نقش پررنگ مقام معظم ولایت در هدایت انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه متصل خواهد شد.

خطیب مذکور با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار ولایت 97 در میدان تیر نصرآباد از همه فرماندهان و نقش آفرینان و شرکت کنندگان دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش تقدیر و برای انها ارزوی موفقیت نمود و از حضور انها در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه نصرآباد تشکر کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم جناب سرهنگ ارتون فرماندهی محترم ستاد گروه 22 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران قبل از خطبه های شهر نصرآباد به ایراد سخن پرداخت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.