سرویس: اخبار شهرستان 00:23 - شنبه 29 دی 1397

در مجمع عمومی بازنشستگان فرهنگی مطرح شد؛

بازنشستگان فرهنگی، گنجینه هایی از علم و تجربه هستند

مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا در حضور بازنشستگان فرهنگی گفت: شما کنجینه هایی از تجربه و علم هستید و فرهنگیان جوان ما باید از این کنجینه های با ارزش حداکثر استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، در این مراسم مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا ضمن خیر مقدم به حضار با اشاره به نقش بازنشستگان در امر آموزش گفت: شما افرادی با کوله باری از علم و تجربه هستید و افراد یک جامعه باید از این گنجینه پر بها حداکثر استفاده را ببرند.

عباس تیموریان در ادامه اظهار امیدواری کرد نگاه مردم  و مسئولین نسبت به آموزش و پرورش تغییر کند.

در ادامه عباس نوریان مدیریت کانون بازنشستگان جرقوه علیا نیز ضمن ابرار خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان بازنشسته طی سخنانی از عملکرد این کانون سخنانی بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به نبود مکانی بعنوان کانون بازنشستگان در منطقه گفت: مسئولین منطقه باید مکانی را جهت ایجاد کانون بازنشستگان فرهنگی در منطقه در نظر بگیرند تا بتوان امکانات و خدمات بهتری را به این عزیزان ارائه نمود.

نوریان در ادامه از تشکیل کمیته های مختلف در بین بازنشستگان خبر داد و افزود: ما در صد ایجاد کمیته هایی تخصصی در بین بازنشستگان هستیم تا هر فردی طبق علاقه خود بتواند در یکی از اسن کمیته ها شرکت کند.

در ادامه رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از کسانی این جلسه بسیار خوب و پسندیده را ترتیب دادند با اشاره به کم لطفی هایی که نسبت به معلمین شده است گفت:

متاسفانه دولتمردان در دوره های مختلف نسبت به معلمین و فرهنگیان کم لطفی کردند اگر توجهی به کشورهای پیشرفته و توسعه یافته داشته باشیم متوجه خواهیم شد که علت اصلی پیشرفت انها توجه به آموزش و پرورش بوده اگر کشوری آموزش و پرورش پویایی داشته باشد آن کشور از همه نظری پیشرفت خواهد کرد.

پویان فر در ادامه یکی از عوامل پویایی آموزش و پرورش رسیدگی به وضعیت معلمین است  زیرا پرچم داران این وزارت پر جمعیت  معلمان هستند.  امروزه در ردیف بودجه ای هم که نگاه کنیم این دستگاه  در ردیف هایی اخری است ولی در کشورهای پیشرفته مقدار بودجه ای آموزش و پرورش در ردیف اول قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.