سرویس: اخبار شهرستان 10:54 - یکشنبه 16 دی 1397

بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از هلال احمر ورزنه/ تصاویر

محسن مؤمنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و هیئت همراه از جمعیت هلال احمر شهر ورزنه بازدید کردند

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن مؤمنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و هیئت همراه از جمعیت هلال احمر شهر ورزنه بازدید کردند و از نزدیک با عملکرد اداره و موانع و مشکلات آن آشنا شدند.

مؤمنی از علی اصغری، مسئول جمعیت هلال احمر ورزنه و همکاری بخشداری بخش، شهرداری، اعضای شورای اسلامی بخش و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر ارگان های مستقر در بخش بن رود با هلال احمر ورزنه تقدیر و تشکر کرد.
قول مساعد به منظور اختصاص یک دستگاه خودرو عملیاتی، امدادی؛ پیگیری ادامه روند مجوز احداث پایگاه شهری و چارت تشکیلاتی آن در شهر ورزنه، پیگیری تخصیص اعتبار احداث ساختمان اداری با همکاری و تعامل بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی بخش، شورای اسلامی شهر و خیرین محلی از مواردی بود که در این بازدید مطرح شد.
همچنین پیگیری مجوز اعتبار و احداث پایگاه جاده ای امداد و نجات بین شهری با همکاری بخشداری و شورای اسلامی شهر؛ موافقت با درخواست اعزام نجات گران فعال جمعیت هلال احمر شهر ورزنه به سفر زیارتی در خصوص تقدیر و تشکر از زحمات داوطلبانه و افتخاری چندین ساله آنها، درخواست حضور کاروان سلامت تسکین آلام بشری جمعیت هلال احمر در شهر ورزنه و درخواست حضور پزشکان داوطلب بدون مرز هلال احمر در شهر ورزنه برای پیشگیری و رفع مشکل بیماری سالک نیز از دیگر صحبت هایی بود که مطرح و موافقت شد.
انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.