سرویس: اخبار شهرستان 15:30 - جمعه 14 دی 1397

استاندار اصفهان:

بنیاد مسکن فکری برای شرق اصفهان کند

استاندار اصفهان گفت: با توجه به مشکلات عدیده شرق اصفهان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید برنامه‌های ویژه‌ای را در خصوص مسکن برای این منطقه داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: استان اصفهان در برخی از شاخص‌ها از جمله مسکن روستایی و احیای بافت فرسوده رتبه خوبی در کشور ندارد.

استاندار اصفهان خواستار حمایت همه جانبه بنیاد مسکن به‌ ویژه مساعدت از حساب 100 حضرت امام (ره) شد و افزود: با توجه به شرایط خاص اصفهان باید پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید همکاری مجدانه‌ای در این خصوص داشته باشند، افزود: نباید حق مردم اصفهان به دلیل عدم همکاری بانک‌ها تضییع شود.

رضایی با تاکید بر این که باید به شرق اصفهان تسهیلات ویژه‌ای اختصاص یابد، افزود: با توجه به مشکلات عدیده شرق اصفهان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید برنامه‌های ویژه‌ای را در خصوص مسکن برای این منطقه داشته باشد.

نقش مهم اصفهان در بازسازی کرمانشاه

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: استان اصفهان جزو استان‌هایی است که در شاخص‌های مختلف رده‌های بالایی را به خود اختصاص داده است و در بازسازی مناطق زلزله‌زده در استان کرمانشاه نیز نقش مهمی را بر عهده داشته است و استانی محوری در این خصوص بوده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در بازسازی و مسکن روستایی موفق عمل نکرده است، افزود: یکی از دلایل این امر سختگیری‌های بانک‌های این استان است که باید از آن‌ها خواسته شود که در پرداخت تسهیلات روستایی مساعدت بیشتری داشته باشند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه این بنیاد آمادگی کامل را در مقاوم‌سازی مسکن روستایی دارد، افزود: علی‌رغم اینکه در خصوص مسکن روستایی اقدامات چشمگیری صورت نگرفته است ولی در عمران روستایی اقدامات خوبی را شاهد بوده‌ایم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.