سرویس: اخبار شهرستان 14:18 - دوشنبه 10 دی 1397

یک استاد حوزه و دانشگاه در جمع مردم بخش بن‎رود:

فتنه ۸۸، کودتای سبز و مخملی بود/ مردم و مسئولان مراقب توطئه‎های دشمنان باشند

معلمی فتنه داخلی ۸۸ را کودتای سبز و مخملی نامید و افزود: مردم با بصیرت ایران در روز نهم دی حماسه ای بزرگ آفریدند و وفاداری خود به نظام اسلامی و ولایت را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور مسئولان، آحاد مردم با بصیرت و ولایتمدار، بسیجیان و ایثارگران بخش بن رود و شهر ورزنه در مسجد المهدی شهر برگزار شد.

حاضران با سردادن شعارهایی همچون  مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ برآل سعود، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه گر و ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، ضمن اعلام انزجار خود از دشمنان نظام اسلامی و مزدوران داخلی آنان، برپایبندی خود به آرمان های والای نظام اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند.

محممود معلمی استاد حوزه و دانشگاه، هادی سیاسی در جمع مردم با اشاره به ریشه های عاشورایی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ما نشات گرفته از تاریخ و فرهنگ والای عاشوراست.

استاد معلمی فتنه داخلی ۸۸ را کودتای سبز و مخملی نامید و افزود: مردم با بصیرت ایران در روز نهم دی حماسه ای بزرگ آفریدند و وفاداری خود به نظام اسلامی و ولایت را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتد.

معلمی با بیان این که انقلابی که با ایمان، تقوا و شهادت طلبی پیروز شده است همیشه پابرجاست، گفت: امریکا و دست نشانده های آن ها در همه دوران به دنبال تضعیف و نابودی کشور ما بوده و هستند.

محمود معلمی بیان کرد: باید از حماسه بزرگ 9 دی درس بگیریم و در برابر فتنه های امروز و آینده به درستی ایستادگی کنیم و در کنار هم مردم و مسئولان بسوی کمال حرکت کنیم.

وی از مردم خواست: مبادا فریب توطئه های دشمنان را بخورند و دقت کنیم هر تخریبی که از سوی دشمنان و رسانه های بیگانه و فضای مجازی برای مسئولان و مردم کشورمان رقم می خورد را نپذیریم و با درست عمل کردن هر کس در جایگاه خودش در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.