سرویس: غیر تولیدی 11:47 - دوشنبه 10 دی 1397

جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان:

مردم در حالی که از دولت رفع مشکلات اقتصادی را مطالبه می‌کنند، پای انقلاب ایستاده اند

جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: مردم در عین حالی که از دولت و عوامل اجرایی رفع مشکلات را مطالبه می‌کنند به دشمن یاداور می‌شوند ما با پای انقلاب ایستاده ایم، البته طبیعی است که انقلابی بودن هزینه دارد و مردم نشان دادند که پایه هزینه ایستاده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق, حجت الاسلام علیرضا باطنی اظهار کرد: تا این مردم‌ پای انقلاب هستند نباید نگران انقلاب بود؛ اتفاقاتی که در سال ۸۸ افتاد و جنگ احزاب علیه انقلاب شکل گرفت باید مردم نشان می‌دادند که انقلابشان را دوست دارند و از خودشان می‌دانند و تا پای جان پای انقلابشان هستند و مشت محکمی به دهان دشمن بزنند.

جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: اینگونه نیست که خباثت‌هاو فتنه های دشمن را به سال ۸۸ خلاصه کنیم و همواره دشمنان در حال طراحی توسعه و اجرای نقشه‌های شوم هستند و لذا مردم هم باید نشان بدهند هر لحظه ای که لازم باشد در میدان هستند و پای آرمان‌های انقلاب و فرمایشات رهبری ایستادند.

وی افزود: مردم فهیم ما بین مشکلات داخلی و سوء مدیریت ها با اصل نظام، انقلاب و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری تفکیک قائل می‌شوند و این دو را از هم جدا می‌دانند.

باطنی در ادامه گفت: این گونه نیست که کسانی که در حماسه ۹ دی‌ماه شرکت می کنند مشکلات اقتصادی ندارند؛ در عین حالی که از دولت و عوامل اجرایی رفع مشکلات را مطالبه می‌کنند به دشمن یاداور می‌شوند ما با پای انقلاب ایستاده ایم، البته طبیعی است که انقلابی بودن هزینه دارد و مردم نشان دادند که پایه هزینه ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.