سرویس: سیاسی 16:29 - یکشنبه 09 دی 1397

بعد از حاشیه سازی ها درباره عملیات کربلای ٤؛

فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس ادعای “آشنا” درباره خودش را تکذیب کرد/ سردار شریعتی: ادعای جعلی آشنا برای فریب مردم است

سردار امین شریعتی گفت: برخی از عزیزان می‌خواهند ذهن مردم را از مناسبت‌های مهمی همچون ۹ دی به موضوعات جعلی معطوف کنند.

به گزارش اصفهان شرق, سردار امین شریعتی د در خصوص مطالب منتشر شده در فضای‌مجازی پیرامون عملیات کربلای 4، اظهار داشت: متاسفانه آقای حسام‌الدین آشنا با استفاده از یک خاطره جعلی ادعا کرده‌اند که بنده با اطلاع از لو رفتن عملیات، دستور به شروع آن داده‌ام.

وی ادامه داد:  چنین چیزی اصلا وجود نداشته و بنده به هیچ وجه در سنگر و کنار بیسیم این فرمان را صادر نکرده‌ام و به ایشان توصیه می‌کنم کتاب لشکر خوبان را مجددا و با دقت بیشتری مطالع نمایند.
فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس با اشاره به برنامه برخی از دولت‌مردان در منحرف ساختن اذهان از موضوعات اصلی اظهار داشت: اخیرا برخی از عزیزان در مناسبت‌های مهم ذهن مردم را به موضوعات جانبی معطوف می‌کنند و نمی‌خواهند که مردم و جوانان به موضوع اصلی فکر کنند.
وی افزود: در آستانه نهم دی‌ماه که سالروز برچیده شدن بساط فتنه گران از سطح کشور است، آقای آشنا با طرح موضوعی جعلی سعی در فریب افکار عمومی داشته و می‌خواهد عظمت این روز بزرگ را به چالش بیاندازد.
شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا عملیات کربلای 4 قبل از شروع لو رفته بود، گفت: بسیاری از عملیات‌های مهم ما قبل از شروع لو رفته بودند. برای مثال سه ساعت قبل از شروع عملیات والفجر8، عراق از برخی تحرکات مطلع شده بود و یا در عملیات طریق القدس از سه روز قبل، عراق آتش سنگینی را بر منطقه ایجاد کرده بود.
وی ادامه داد: آقا محسن رضایی در آن زمان با شجاعت تمام نسبت به لغو عملیات کربلای 4 پیام داد و بلافاصله پس از آن دستور برنامه‌ریزی برای شروع عملیات کربلای 5 را صادر نمود و این بزرگترین تصمیم در طول تاریخ دفاع مقدس بود.
انتهای پیام/ آناج

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.