سرویس: سیاسی 15:24 - یکشنبه 09 دی 1397

حجت‌الاسلام ‌سالک:

دشمن ‌با تشدید مشکلات اقتصادی به دنبال «فتنه اعتراضات عمومی» است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دشمن قصد دارد با تشدید مشکلات اقتصادی، آنها را به اعتراضات عمومی تبدیل کند، گفت: ‌اما مردم ‌ایران توطئه‌های دشمن ‌را با شکست مواجه می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق, حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک درباره تبیین ابعاد حماسه 9 دی ماه پس از گذشت 9 سال از فتنه 88 اظهار داشت: هشتم و نهم دی ماه برگ‌های زرینی در کتاب پیروزمند انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رشد آگاهی و بصیرت مردم در سراسر کشور نخستین تأثیر حماسه نهم دی ماه بود. همچنین حفظ نظام که به فرموده امام راحل از اوجب واجبات است، هدف حضور ملت در صحنه بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، دفاع از کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام و خون شهدا را سومین تأثیر حماسه مردمی نهم دی ماه خواند و ادامه داد: این حرکت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و سران فتنه و اربابان آنها در خارج از کشور بود و این حماسه موجب یأس کامل آمریکا، اسرائیل، انگلیس و کشورهایی شد که در منطقه از فتنه 88 حمایت کردند.

سالک با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم از اینکه فتنه جدیدی در راه نیست مطمئن باشیم، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فتنه بزرگ‌تری در راه است؛ همان‌گونه که 23 تیرماه 78 فتنه‌ای با هدایت عناصری که در وزارت کشور حضور داشتند، شکل گرفت و در سال 88 نیز شاهد همسویی جریان‌های نفوذی در برخی مسئولیت‌ها و ایجاد اضطراب و تردید در افکار مردم از سوی آنها بودیم.

وی بیان کرد: با توجه به رشد ابزار تکنولوژی، بیگانگان با مدیریت فضای مجازی جریان را به سمت اعتمادزدایی، اعتبارزدایی و مشروعیت‌زدایی از ولایت هدایت می‌کنند و دشمن به دنبال این است که اعلام کند کشور ناکارآمد و مشکلات و فساد زیاد است و مردم دست از ولایت بردارند تا ما بیاییم و مشکلات مردم را رفع کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد با تشدید بحران‌ها، آنها را به اعتراضات عمومی کشانده و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را تحت‌الشعاع این حرکات قرار دهد، اما مردم ما نشان داده‌اند که با دشمن‌شناسی و شناسایی توطئه‌های دشمن این نقشه‌های شوم را به شکست می‌کشانند و قطعاً در این راه پیروز خواهیم بود.

سالک درباره شکست سیاست‌های آمریکا در سوریه و توطئه‌های خارجی علیه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در قرن بیستم ظهور پیدا کرد و به قول سیاستمداران آمریکایی و اسرائیلی، زلزله‌ای در خاورمیانه ایجاد کرد و به تعبیر اروپاییان، انقلاب اسلامی عظیم‌ترین حرکتی است که با اسلام ناب و نوآوری به میدان آمده و در مقابل حرکت‌های غرب در برابر اسلام با قدرت ایستاده است.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند ماهیت انقلاب را تغییر دهد، اظهار داشت: بنابراین دشمنان فتنه‌هایی را طراحی می‌کنند تا ریشه انقلاب را بزنند. به دنبال این حرکت، آمریکا، عربستان سعودی، امارات و غیره جنگ‌های نیابتی را به خاورمیانه تحمیل کرده و القاعده، طالبان و در نهایت داعش را شکل دادند و در نهایت شکست فاحشی خوردند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز آمریکا از سوریه خارج می‌شود، اما نباید از توطئه‌چینی جدید این کشور علیه کشورمان غافل شویم، همان‌طور که ترامپ مخفیانه و بدون اجازه رئیس‌جمهور عراق به این کشور سفر می‌کند. این تجاوزها مطلوب کشورها نیست و این دلیل بر یأس آمریکا و دست و پا زدن مستکبران جهانی است.

سالک تأکید کرد: 2 هزار شهید در سوریه داده‌ایم و دولت جمهوری اسلامی باید بلافاصله پس از خروج آمریکا در سوریه حضور پیدا کند و نباید این میدان را به ترکیه داد و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.