سرویس: سیاسی 14:22 - یکشنبه 09 دی 1397

فولادگر:

سران فتنه ز‌مینه‌ساز اعمال تحریم‌های فراوان علیه ایران شدند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فتنه ۸۸، سران فتنه ‌سعی ‌داشتند ‌مردم را از نظام دور کرده و بی‌اعتماد کنند، گفت: سران فتنه ز‌مینه‌ساز اعمال تحریم‌های فراوان علیه ایران شدند.

به گزارش اصفهان شرق, حمیدرضا فولادگر درباره راهپیمایی باشکوه مردم در 9 دی و پایان دادن به فتنه 88 اظهار داشت: 9 دی یکی از مقاطع حساس در انقلاب اسلامی ماست که باید همه آن تشریح شود تا مردم بدانند فتنه 88 چه بود و از کجا شروع شد.

وی افزود: برخی از مردم در ابتدا به دلیل بی اطلاعی اعتراض‌هایی داشتند اما زمام کار به دست کسان دیگری افتاد، سران فتنه‌ای که پس از آن عامل این جریان شدند و در جهت مدنظر دشمن حرکت کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 سعی بر این داشتند تا مردم را از نظام دور کرده و بی‌اعتماد کنند و زمینه‌ساز تحریم‌های بعدی دشمنان شدند و این فتنه به جایی رسید که در روز عاشورا مقدسات را زیر سوال بردند و سبب شد تا پس از آن مردم و همه جناح‌ها و گروه‌ها خودجوش به صحنه بیایند.

وی تصریح کرد: همه احساس کردند که دستاوردهای انقلاب زیر سئوال رفته ‌و این شد که حماسه 9 دی رقم خورد، این می‌تواند برای ما الگو باشد که ظرفیت‌های انقلاب را تبیین کنیم و آفت‌های آن را به خوبی بشناسیم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.