سرویس: اجتماعی 08:03 - یکشنبه 09 دی 1397

آشنایی با استانداردهای اثاث کشی؛

اهمیت بسته بندی در اسباب کشی

ازجمله مهمترین مراحل اسباب کشی، مرحله بسته بندی لوازم است. بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل و یا شرکتها اهمیت خاصی دارد چرا که هر چه بسته بندی اصولی تر انجام شود، موجب می شود که احتمال بروز هر گونه آسیب به اموال و دارایی های فرد و یا شرکت، کمتر شود

به گزارش اصفهان شرق، همانطور که می دانید اسباب کشی کاری است مهم و پر اهمیت در دنیای امروز که بسیاری از افراد هر چند سال یکبار اقدام به اثاث کشی و جابجایی منزل و یا محل کار خود می کنند تا مکانی جدید را اجاره و یا خریداری کنند، سعی می کنند تا این کار را از طریق شرکتهای خدمات اسباب کشی و باربری انجام دهند.

از جمله در تهران که همشهریان گرامی با شرکتهای اتوبار تهران تماس می گیرند تا جهت اسباب کشی و انتقال وسایل دفتر کار و یا منزل خود به مکانی دیگر در داخل و یا خارج از تهران، اقدام کنند. اما اثاث کشی و خدمات باربری تهران مراحل گوناگونی دارد و هر یک به نوبه خود حائز اهمیت هستند. از همان ابتدا که مشتریان محترم تماس می گیرند می خواهند جهت رزرو این خدمات اقدام کنند تا پایان کار که در نهایت اسباب و اثاثیه در محل مورد نظر یعنی مقصد چیده می شوند، همه امور باید طبق روال و اصول پیش برود.

از جمله مهمترین مراحل اسباب کشی، مرحله بسته بندی لوازم است. بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل و یا شرکتها اهمیت خاصی دارد چرا که هر چه بسته بندی صحیح تر و اصولی تر انجام شود، موجب می شود که احتمال بروز هر گونه آسیب و یا خسارت به اموال و دارایی های فرد و یا شرکت، کمتر شود. بسته بندی اثاثیه و وسایل یکی از نقاط قوت بسیاری از شرکتهای باربری در جهان است. این شرکتها تلاش می کنند تا ضمن آموزش نکات مهم در این زمینه به کارکنان خود، تا حد امکان از بهترین لوازم بسته بندی و وسایل مخصوص استفاده کنند.

لوازمی از جمله استرچ رپ و بابل رپ و به خصوص کارتن بسته بندی چند لایه و مقاوم، برچسب و … استفاده از چنین لوازمی و صد البته داشتن دقت و رعایت استانداردهای لازم در زمینه بسته بندی موجب می شود که لوازم خانگی و یا اداری از جمله میز و مبلمان، ظروف و بشقاب ها و لوازم آشپزخانه، وسایل شخصی و یا صوتی تصویری در زمان حمل و جابجایی دچار آسیب نشوند. برای مثال این نکته اهمیت زیادی دارد که هنگام قرار دادن شکستنی ها از جمله بشقاب ها و یا ظروف چینی، در کارتن های اسباب کشی بین ظروف و بشقاب ها لایه های پلاستیک حبابدار و یا لایه های کاور گذاشته شود. همچنین بسته بندی به گونه ای صورت گیرد تا وسایل شکستنی تا حد امکان در کارتن ها و یا جعبه های کوچک تر و وسایل دیگر در کارتن های بزرگ تر قرار داده شوند. به این ترتیب هنگام قرار دادن بسته و کارتن ها در خودروی باربری و حمل آنها به مقصد، ضربات کمتری به بدنه کارتن ها و وسایل وارد می شود و لوازم شما از هر گونه آسیب محفوظ خواهند بود.

این کار در تمام مناطق تهران و حومه صورت می گیرد. برای مثال کسانی که می خواهند با رزرو خدمات باربری پاسداران تهران، اسباب و اثاثیه خود را به منطقه ای دیگر (مانند تجریش، ونک، صادقیه، کرج و …) حمل کنند، می توانند از نزدیک شاهد بسته بندی وسایل شرکت و یا منزل خود مطابق با استانداردها و اصول کاملا صحیح و جدید باشند و در این زمینه لازم نیست هیچ گونه نگرانی بابت جابجایی کارتن ها و جعبه های حاوی اثاثیه و لوازم خود از پاسداران به مناطق دیگر و حتی شهرستان های دیگر کشورمان باشند.

بسته بندی حرفه ای اثاثیه و لوازم جهت مسافت های طولانی مانند حمل بار به شهرستان های دوردست کشورمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که کارتن ها و وسایل مشتریان برای مدت بیشتری در خودروی باربری قرار دارند و احتمال وارد شدن ضربه به ویژه در برخی جاده های شلوغ و یا کوهستانی تا حدودی بیشتر است. لذا باید در چنین مواقعی استفاده از حجم بیشتری از لوازمی مانند استرچ رپ و بابل رپ (نایلون و یا پلاستیک های حبابدار مقاوم و ضد ضربه) صورت بگیرد و دقت بیشتری نیز در زمینه چیدمان وسایل و کارتن ها در فضای پشت خودروی باری بکار برده شود.

شرکت اتوبار شمال بار تهران با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی حرفه ای وسایل اداری و خانگی در سراسر تهران در خدمت شماست. چنانچه شما هم قصد جابجایی محل سکونت و یا محل کسب و کار خود را دارید، با شرکت باربری شمال بار تهران تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.