سرویس: اخبار شهرستان 15:00 - شنبه 08 دی 1397

سومین جلسه کمیته اشتغال بخش (ویژه معلولین) مطرح شد:

وجود 658 معلول در بخش بن‎رود/ اشتغال؛ مهم‎ترین دغدغه معلولان است

سومین جلسه کمیته اشتغال بخش (ویژه معلولین) در محل سالن اجتماعات سازمان  تبلیغات اسلامی ورزنه با حضور مدیر بهزیستی شهرستان، احمد صادقی بخشدار، موسوی مسئول بهزیستی ورزنه، رضایی شهردار، امینی مسئول فنی حرفه ای اعضای شورای اسلامی شهر و بخش برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، سومین جلسه کمیته اشتغال بخش بن رود ویژه معلولان، در محل سالن اجتماعات سازمان  تبلیغات اسلامی ورزنه با حضور مدیر بهزیستی شهرستان، احمد صادقی بخشدار، موسوی مسئول بهزیستی ورزنه، رضایی شهردار، امینی مسئول فنی حرفه ای اعضای شورای اسلامی شهر و بخش برگزار شد.

احمد صادقی بخشدار بن رود ضمن خیر مقدم به حضار  در جلسه بیان کرد: افتخار می کنیم که در خدمت معلولان هستیم تا بتوانیم کمک حال در بحث اشتغال باشیم به همین خاطر سومین جلسه اشتغال را با معلولین برگزار کردیم.

علی بهرامی مدیریت بهزیستی شهرستان گفت:با توجه به این که در بخش بن رود 658 نفر معلول داریم کارهای خوبی به همت مسئولین انجام شده است ولی مشکلات قانونی نیز وجود دارند که باید اصلاح شود و ما این آمادگی را داریم که  در بحث اشتغال این عزیزان و سرپرست خانوار با تمامی توان اقدام نمائیم

در ادامه حضار در جلسه مشکلات و مسائل خود را در حوزه اشتغال و کار آفرینی  مطرح و به شرح ذیل تصمیم گیری گردید:

1-مقرر گردید پیگیری جهت اشتغال سرپرست خانوار هایکه معلول دارند و و معلول نمیتواند کار کنند توسط مدیریت بهزیستی شهرستان پیگیری گردد تا کمک حالی بر خانواده باشد.

2-مقررگردید اداره بهزیستی ورزنه نیاز های آموزشی خود را به فنی و حرفه ای ورزنه  اعلام نماید و فنی حرفه ای بر اساس آن برنامه ریزی کند.

3-مقرر گردید یک کلاس آموزشی توسط  بهزیستی و فنی و حرفه ای ورزنه جهت آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و بخش با مدیریت آقای امینی مدیریت محترم مرکز فنی و حرفه ای ورزنه برگزار گردد.

4-مقرر گردید در صورت معرفی معلولین شهرداری و دهیاری ها برای واگذاری غرفه  در اولویت باشند.

5-مقرر گردید توسط بهزیستی ورزنه و اداره کار اطلاع رسانی مبنی بر به کار گیری افراد معلول که شامل بیمه تا 5 سال و ما به التفاوت عدم اجرای کار توسط اداره کار پرداخت می شود اقدام گردد.

6-مقرر گردید بحث به کار گیری 3 درصد معلولین در ادارات توسط بهزیستی مجددا ابلاغ واداره بهزیستی پیگیری نماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.