سرویس: غیر تولیدی 10:45 - شنبه 08 دی 1397

در گفت‌وگو با ابوترابی مطرح شد:

اجرای چراغ خاموش FATF از سوی دولت/ قوه قضائیه باید ورود کند

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دولت از زمان وزارت آقای طیب نیا به‌صورت نامحسوس مصوبات FATF را بدون تصویب در مجلس شورای اسلامی اجرا می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق، ابوالفضل ابوترابی بابیان اینکه دولت اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شده که قطعاً هم عمدی است و آن کاهش بودجه دفاعی در این شرایط سخت منطقه است، اظهار کرد: اعتبارات کمی به بخش دفاعی کشور اختصاص داده‌شده است و بودجه 98 هم این اعتبار ناچیز 50 درصد کاهش پیداکرده است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط منطقه، تهدیدات متعدد و تنوع مرزی نیازمند امکانات متعدد دفاعی اما متأسفانه شاهد کاش بودجه دفاعی هستیم.

وی افزود: از آنجایی که بیشترین تجهیزات نظامی مورداستفاده نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش بومی هستند؛ اشتغال خوبی ایجاد می‌کند که متأسفانه دولت به این امر توجهی ندارد.

ابوترابی در پاسخ به این سؤال که آیا این کاهش بودجه دفاعی با FATF در ارتباط است، بیان کرد: این کاهش ارتباط چندانی با FATF ندارد اما متأسفانه دولت از زمان وزارت آقای طیب نیا به‌صورت نامحسوس مصوبات FATF را بدون تصویب در مجلس شورای اسلامی اجرا می‌کند.

وی تأکید کرد: دولت در این زمینه تخلف کرده و باید قوه قضائیه ورود کند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.