سرویس: غیر تولیدی 13:13 - جمعه 07 دی 1397

استاد حوزه علمیه اصفهان:

مسؤولان تلاش خود را برای آرامش جامعه دوچندان کنند/ حماسه 9 دی تابلوی عظمت و اقتدار ملت ایران

استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: مسؤولان که به خاطر همین مردم در کرسی عمل هستند برای احترام و آرامش جامعه تلاش خود را دوچندان کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم ایران در 9 دی سال 88 اظهار داشت: این روز برگ زرینی در پرونده ارزشی ایرانیان به‌ شمار می‌رود و بزرگ‌ترین نقطه شکوه برای آیندگان بود.

استاد حوزه علمیه اصفهان افزود: هدف دشمنان در حوادث پیش از 9 دی چیزی به جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود، اما آنان با عدم آگاهی و بی‌عقلی اصل اسلام را نشناخته بودند و همین موضوع باعث شد مشت محکمی از جانب مردم ایران به‌ صورت آن‌ها بخورد.

وی ادامه داد: فتنه 88 از چندین سال پیش از آن در اتاق فکر دشمنان طراحی شده بود، در فتنه سال 88 دشمن تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده بود و در شریف‌ترین روزها یعنی تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به بی‌احترامی و هتاکی به اباعبدالله الحسین(ع) کردند.

بهشتی‌نژاد در ادامه اذعان داشت: با تمام این تفاسیر و اقدامات کثیف دشمن مردم ایران نشان دادند که دست از خط انقلابی خود برنخواهند داشت؛ همه به خاطر داشتند که کمترین تبلیغ برای روز  9 دی برای حضور مردم توسط رسانه‌ها صورت گرفت اما حضور مردم غیرقابل پیشینی و پرشور بودف این همان اتحاد و علاقه مردم ایران به کشور است.

استاد حوزه علمیه اصفهان با اشاره به‌ بیانات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب حماسه 9 دی را یک تابلو از وقار و عظمت اقتدار ملت ایران بازگو کردند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی بد موجود در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که شعار‌های سال را بر مبنای شرایط اقتصادی نامگذاری می‌کنند؛ ما به‌ عملکرد مسؤولان احترام می‌گذاریم اما حق مردم که همیشه بدون هیچ چشم‌داشتی پشت نظام بوده‌اند این شرایط بد اقتصادی نیست.

بهشتی‌نژاد تصریح کرد: مسؤولان که به خاطر همین مردم در کرسی عمل هستند برای احترام و آرامش جامعه تلاش خود را دوچندان کنند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی مطرح کرد: وی یکی از یاران صدیق انقلاب و همیشه نگهبان ارزش‌های نظام بود، وفات او بسیار ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.