سرویس: اخبار شهرستان 15:52 - جمعه 07 دی 1397

در جلسه گرامیداشت حماسه 9 دی، مطرح شد؛

۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با امامت و ولایت و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

جلسه گرامیداشت حماسه 9 دی، عصر امروز به ریاست احمد صادقی بخشدار بن رود، حجت الاسلام کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور مسئولان بخش بن رود و شهر ورزنه در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، جلسه گرامیداشت حماسه 9 دی، عصر امروز به ریاست احمد صادقی بخشدار بن رود، حجت الاسلام کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور مسئولان بخش بن رود و شهر ورزنه در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

**9 دی روز بصیرت افزایی و حرکت عظیم مردمی در قبال فاجعه سال 88

بخشدار بن رود با تشکر از حاضران در جلسه در خصوص دستور کار جلسه توضیحاتی بیان و خواهان همکاری همه دستگاه های ذیربط در برگزاری باشکوه برنامه های مراسم 9 دی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.

احمد صادقی با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت افزایی و حرکت عظیم مردمی در قبال فاجعه سال 88 بود، افزود: روز 9 دی روزی است که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در صحنه حاضر شدند و برای حمایت از آرمان های بلند امام راحل و رهبری گرانقدر به صحنه آمده و موضع خود را در قبال دشمنان سرخورده نظام جمهوری اسلامی برای حمایت از ولایت فقیه روشن کردند.

**۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با امامت و ولایت و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی

حجت الاسلام حاج آقا احمد کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش، در رابطه با آن چه در عاشورای سال 88 اتفاق افتاد و همچنین در رابطه با برنامه های حماسه 9 دی و لزوم برگزاری باشکوه مراسم توسط ادارات ذیربط سخنانی بیان کرد.

حجت الاسلام کریمی، گفت: ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با امامت و ولایت و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و در فتنه ای که در سال 88 برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دور کردن مردم از فرهنگ عاشورا سرمایه گذاری و برنامه ریزی انجام شده بود؛ بار دیگر مردم بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.

نواختن زنگ حماسه 9 دی در مدارس منتخب سطح بخش با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش، برگزاری همایش میثاق با ولایت در روز یک شنبه نهم دی ماه توسط حوزه مقاومت بسیج جعفر امام صادق(ع) در مسجد المهدی بعد از نماز مغرب و عشاء، فضا سازی محیط شهری و روستاها با موضوع حماسه 9 دی به واسطه  شهرداری و دهیاران، ارسال پیامک اطلاع رسانی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه دی توسط شهرداری و حوزه مقاومت بسیج و هواشناسی، نصب پرچم و پلاکارد در سردرب ادارات و درج بیانات مقام معظم رهبری در سربرگ نامه های اداری، برگزاری نشست های روشنگری از سوی پایگاه های مقاومت بسیج روستاها و شهر در روز های هشتم، نهم و دهم دی ماه و همچنین اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس، برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت 9 دی در روز یک شنبه نهم دی ماه با برنامه ریزی اداره ورزش و جوانان بخش، از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.