سرویس: غیر تولیدی 11:02 - پنجشنبه 06 دی 1397

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان:

۱۰۰ درصد اراضی بهارستان آزادسازی شده است/تعیین تکلیف مطالبات معوق

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: پس از سالها درگیری با دستگاه های مختلف در خصوص آزادسازی اراضی بهارستان، امروز ۱۰۰ درصد زمین های این شهر آزاد شده است.

به گزارش اصفهان شرق، محمدرضا احمدی در نشستی با حضور امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، طاهرخانی معاون وزیر راه و جمعی از دیگر مسئولان استان اصفهان اظهار داشت: در یک سال گذشته برای اکثریت پرونده‌هایی که درگیر آن بودیم به نفع دولت رای صادر شده است و بخش زیادی از اراضی تصاحب شده به ما بازگشته است.

وی افزود: در کنار پرونده‌های حقوقی شاهد آزادسازی حدود ۷۶ هکتار اراضی در ۱۰ ماه گذشته در شهر جدید بهارستان بودیم که ۱۵۰ میلیارد ارزش ریالی آن بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان بیان داشت: بدین ترتیب پس از سالها درگیری با دستگاه های مختلف در خصوص آزادسازی اراضی بهارستان، امروز ۱۰۰ درصد زمین های بهارستان آزاد شده است و مشکلات موجود با برخی نهادها نیز با تدابیر شرکت مادر تخصصی به نحو احسن رفع شده است.

تا پایان سال ۱۰ میلیارد تومان از مطالبات معوق شرکت عمران بهارستان تعیین تکلیف می شود

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار میلیارد ریال درآمد شرکت مربوط به مطالبات معوق سالهای گذشته از سال ۷۱ تا ۹۶ بوده است، ابراز داشت:  تا پایان سال ۱۰ میلیارد تومان از مطالبات معوق دیگر ما تعیین تکلیف می شود.

احمدی با اشاره به اینکه  پروژه اصلی اجرایی در بهارستان اجرای مسیر مترو است، ابراز داشت: بیش از ۹۰ درصد زیرسازی و ۱۷ درصد عملیات روسازی این مسیر به اتمام رسیده است و و ۱۰ درصد باقیمانده زیرسازی تا نیز  تا چهار ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی تاکید کرد: سایر پروژه های اجرایی در بهارستان با وجود مشکلات نیز با سرعت و کیفیت مناسب در حال عملیاتی شدن است و  براین اساس تا پایان سال بخشی از پروژه ها به بهره برداری می رسد.

ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکونی تا سال ۹۹ در بهارستان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با بیان اینکه برنامه اصلی شرکت عمران بهارستان  در سه سال آینده احداث واحدهای مسکونی جدید مطابق برنامه محول شده است، گفت: بر این اساس ستادی برای برنامه ریزی این پروژه  تشکیل شده است و بخشی از این پروژه شامل هشت هزار و ۵۰۰ مسکن تا پایان ۹۹ به اجرا می رسد.

ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.