سرویس: غیر تولیدی 17:36 - یکشنبه 02 دی 1397

امام جمعه اصفهان تاکید کرد:

انجام الکترونیک امور اداری مانعی برای تخلف و جعل است

امام جمعه اصفهان گفت: الکترونیکی انجام شدن کارها مانع بروز تخلف و جعل می شود؛ تقلب و سایر تخلفات، آمار را بر هم می زند و مسئولان به درستی نمی توانند برنامه ریزی کنند.

به گزارش اصفهان شرق، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان و رؤسای ادارات شهرستانی اظهار کرد: آمار، یکی از ارکان اداره کشور و هر مجموعه ای به شمار می رود و کارهای خوبی در ثبت احوال و ثبت اسناد در راستای الکترونیکی شدن اسناد انجام شده است.

وی  افزود: الکترونیکی انجام شدن کارها مانع بروز تخلف و جعل می شود  تقلب و سایر تخلفات، آمار را بر هم می زند و مسئولان به درستی نمی توانند برنامه ریزی کنند.

امام جمعه شهر اصفهان تصریح کرد: مؤمن باید کار خود را محکم و متقن انجام دهد بنابراین اداره ثبت احوال باید به گونه ای فعالیت کند که زمینه تقلب و تخلف به کلی از بین رود.

کاهش زمان ارائه خدمت از جمله دستاوردهای الکترونیکی شدن خدمات ثبت احوال
حسین غفرانی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این اداره اظهار کرد: برخی از خدمات ثبت احوال برون سپاری شده است و حدود 77 دفتر پیشخوان و 50 دفاتر پست به ارائه خدمت می پردازند و میز خدمت ثبت احوال به عنوان میز نمونه استان اصفهان انتخاب شد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان تصریح کرد: افزایش رفاه مردم و کاهش رفت و آمدها، خدمت رسانی باجه های سیار صدور کارت ملی هوشمند و افزایش رضایتمندی مراجعان و کاهش زمان ارائه خدمت از جمله دستاوردهای الکترونیکی شدن خدمات ثبت احوال است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.