سرویس: اجتماعی 15:31 - چهارشنبه 28 آذر 1397

از بلیط قطار تا بلیط هواپیما؛ همه گزینه ها روی میز قاصدک 24

در سالهای اخیر ورود تکنولوژی به عرصه های گوناگون زندگی بشر موجب شده است تا خدمات سفر نیز همچون سایر خدمات مورد نیاز انسان، به صورت مجازی و از طریق فروشگاه های اینترنتی به مسافران عرضه شود.

در سالهای اخیر ورود تکنولوژی به عرصه های گوناگون زندگی بشر موجب شده است تا خدمات سفر نیز همچون سایر خدمات مورد نیاز انسان، به صورت مجازی و از طریق فروشگاه های اینترنتی به مسافران عرضه شود. این قبیل فروشگاه‌ها نظیر سایت قاصدک 24 با ارائه خدمات گردشگری به صورت آنلاین، تجربه شکل تازه‌ای از سفر را برای مشتریان خود رقم می‌زنند. به عبارت دیگر سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 با فراهم ساختن امکان خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی برای کاربران خود، تمام گزینه های سفر را روی یک میز ارائه می‌کند.

ارزانترین قیمت بلیط قطار و نحوه رزرو آن

عوامل گوناگونی همچون نوع قطار و میزان امکانات موجود در آن، قیمت بلیط قطار را در یک مسیر ریلی خاص تعیین می‌کنند. از این رو بلیط های قطار در انواع مختلف این وسیله نقلیه نظیر قطار لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و… از بازه نرخی متفاوتی برخوردارند. وجود این تنوع در قیمت به علاوه تعبیه فیلترهایی جهت تعیین بازه نرخی در این مجموعه، موجب شده است تا کاربر قادر باشد بلیط قطار خود را کاملاً متناسب با بودجه سفرش، به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن رزرو و خریداری نماید. جالب است بدانید این ویژگی در کنار سایر مشخصه های فنی تعبیه شده در سامانه قاصدک 24، یکی از اصلی‌ترین عوامل رضایت کاربران از این مجموعه است. از سوی دیگر کار کردن با سامانه قاصدک 24 به قدری ساده است که هر کاربری می‌تواند با هر اندازه دانش و تجربه در خریدهای اینترنتی به راحتی بلیط قطار خود را در این مجموعه خریداری نماید. بدین ترتیب شما به عنوان یک مسافر برای رزرو بلیط قطار در هر مسیر دلخواه، بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار قاصدک 24 و انتخاب فیلد مربوطه در بالای صفحه، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی قطارهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می‌توانید با تغییر فیلترهای تعبیه شده در سامانه نظیر “زمان” و”شرکت‌های حمل و نقل ریلی”، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط قطار داشته باشید و یک بلیط ارزان قطار را در مسیر مورد نظرتان رزرو و خریداری نمایید. بلیط خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال می‌گردد از این رو می‌بایست نسخه پی دی اف ارسالی را در کاغذ آ چهار دو رو سفید پرینت نموده و جهت سوار شدن به قطار به همراه داشته باشید.

اپلیکیشن بلیط قطار؛ گزینه‌ای دیگر برای خرید بلیط

همانطور که گفتیم امکانات متنوعی که سایت قاصدک24 متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد باعث می شود که همه گزینه های سفر را روی یک میز ارائه ‌کند. این بدین معنا است که خرید اینترنتی بلیط قطار، تنها به سایت این مجموعه خلاصه نمی‌شود و کاربران قادر خواهند بود با دانلود نرم افزار بلیط قطار قاصدک 24 از کافه بازار نیز به راحتی بلیط مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایند. خرید بلیط قطار از سایت و اپلیکیشن قاصدک 24 محدودیت زمانی ندارد بدین ترتیب کاربر می‌تواند در تمامی ساعات شبانه روز، بلیط قطار دلخواه خود را تهیه کند. گفتنی است خرید بلیط قطار از قاصدک 24، به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان‌پذیر است.
برای رزرو بلیط قطار از این اپلیکیشن تنها کافیست مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب نموده و در کوتاهترین زمان به جستجوی بلیط قطار مورد نظر خود بپردازید. در صفحه جستجو، روند خرید بلیط خود را با بهره گیری از فیلترهای تعبیه شده در برنامه مدیریت نموده و در زمان کوتاهتری به بلیط دلخواه خود دست یابید. دو فیلتر “ساعت حرکت” و “شرکت ریلی” در نرم افزار، شما را در انتخاب بلیط قطار متناسب با بودجه و شرایط سفرتان یاری می‌کنند. در نهایت نیز با افزودن مشخصات مسافران و پس از هدایت به درگاه بانکی می‌بایست پروسه خرید بلیط قطار خود را کامل نمایید.
در پایان یادآور می‌شویم خدمات سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24، در سه زمینه سفر با هواپیما، قطار و بیمه مسافرتی ارائه می‌گردد از این رو کاربران قاصدک 24 قادر خواهند بود تمام خدمات مورد نیاز خود در سفرهای هوایی یا زمینی را در یک مجموعه واحد خریداری و سفرشان را بیمه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.