سرویس: اجتماعی 11:30 - شنبه 24 آذر 1397

همراه با گردشگران؛

سواحل زیبای تایلند در تور تایلند/گزارش

فرقی نمی کند در چه فصلی باشید ، علاقه مندان به ساحل و آفتاب در هر فصلی دوست دارند به مقاصدی سفر کنند که بتوانند از سواحل زیبای آن لذت ببرند. در این میان تایلند یکی از مقاصدیست که سواحل متعددی دارد بنابراین می تواند مقصدی محبوب برای علاقه مندان به شنا کردن باشد. با لست سکند همراه باشید تا با 10 ساحل زیبا و دیدنی در تایلند آشنا شوید.

به گزارش اصفهان شرق، در این میان تایلند یکی از مقاصدیست که سواحل متعددی دارد بنابراین می تواند مقصدی محبوب برای علاقه مندان به شنا کردن باشد. با لست سکند همراه باشید تا با 10 ساحل زیبا و دیدنی در تایلند آشنا شوید.

ساحل مایا (
Maya Beach ) جزیره فی فی

ساحل مایا جاییست  در تور تایلند که هالیوود را به سمت خود می کشاند. ساحل مایا در جزیره فی فی جاییست که فیلم “ساحل” با هنرمندی لئوناردو دیکاپریو در آن ضبط شده است و اگر به این ساحل بروید متوجه می شوید چرا اینجا بعنوان لوکیشن یک فیلم هالیوودی انتخاب شده است. این ساحل زیبا و رویایی از آبهای لاجوردی شفاف و آرام و صخره های ناهموار تشکیل شده است که منظره ای خارق العاده ایجاد کرده است. از پوکت با قایق می توان به جزیره فی فی و ساحل مایا رفت. غواصی نیز در این ساحل بسیار لذتبخش خواهد بود.

    جزیره بامبو ( Bamboo Island )

جزیره بامبو در شمال جزیره فی فی واقع شده است. این جزیره به قدری کوچک است که کل آن را می توان در 30 دقیقه دید. اما زیبایی های آن منحصر به فرد خواهد بود. هیچ هتل و اقامتگاهی در جزیره بامبو وجود ندارد اما برخی مواقع گردشگران در این جزیره چادر می زنند و شب را در آن اقامت می کنند.

    ساحل وست ریلای ( West Railay Beach ) کرابی

به گزارش سفر با تو ، صخره سنگ آهکی که در این ساحل میان شهرهای کرابی و آئو نانگ قد برافراشته است یکی از دلایلیست که عکاسان متعددی را به این ساحل می کشاند. ساحل وست ریلای فقط از طریق قایق قابل دسترسی است چرا که صخره ها و پستی بلندی های اطراف آن تردد و رفتن پیاده به سوی این ساحل را دشوار ساخته اند.

    چاونگ ( Chaweng ) سامویی

اگر به دنبال ساحلی پرهیاهوتر می گردید به چاونگ در جزیره خارق العاده ی ساموئی بروید. نیمه شمالی ساحل پر از کافه های متعددی است. علاوه بر این ساحل شن های طلایی ، درختان نخل و آبهای شفاف نیز دلایل دیگری برای رفتن به این ساحل می دهند. در کنار این ساحل هتل های متعددی وجود دارد که بسیاری از آنها قیمت هایی اقتصادی دارند.

    ساحل مای خائو ( Mai Khao Beach ) پوکت

مای خائو طولانی ترین ساحل پوکت است. در این ساحل می توانید 11 کیلومتر شن های طلایی رنگ را ببینید که بدون هیچ توقفی در راستای دریا کشیده شده اند. ساحل مای خائو معمولا خیلی شلوغ نیز ، معمولا شلوغ ترین حالت آن بین ماههای نوابر تا فبریه است. این دوره همچنین موقع تخم گذاری لاک پشت ها است.

    ساحل لائم سینق ( Laem Singh Beach ) پوکت

این ساحل معمولا بین مردم محلی بسیار محبوب است اما دید گردشگران نیز دور نمانده است. این ساحل که در شمال کامالا واقع شده است و توسط فضای سرسبز و گیاهان متعددی احاطه شده است به راحتی با پای پیاده قابل دسترسی است. این ساحل مخفی و سرسبز بسیار جذاب و دیدنی است و ارزش طی کردن مسیر را خواهد داشت.

    جزیره نگای ( Ko Ngai Island ) کرابی

جزیره نگای پر از گیاهان متنوع و طبیعت سرسبز است. علاوه بر اینها آبهای اطراف این جزیره برای غواصی و تفریحات آبی بسیار مناسب است. همچنین کودکان نیز در کنار این ساحل از امنیت بالایی برخوردار هستند.

    هات کوات ( Hat Kuat ) جزیره فانگان

جزیره فانگان بخاطر بیشتر جوانان را به سوی خود می کشاند ، ساحل هات کوت در این جزیره ساحلی شلوغ  است که در آن موسیقی های متنوع و شاد پخش شده و تفریحات شادی برگزار می شود. این ساحل ملقب به ساحل بطری که در شمال جزیره واقع شده است در حقیقت تنها جاذبه آن به شمار می رود.

    ساحل طلوع خورشید ( Sunrise Beach ) جزیره لیپ

همانطور که از نامش پیداست این ساحل یکی از بهترین نقاطیست که می توانید طلوع خورشید را تماشا کنید. این ساحل 2 کیلومتر طول دارد و غواصی در آبهای آن از محبوب ترین تفریحات است. حتی در ماههای گرمتر سال نیز معمولا در این ساحل نسیم خنکی می وزد که شما را خنک کند.

   ساحل کو کرادان تایلند – Koh Kradan Beach

ساحل کو کردان تایلند  یک ساحل رویایی دوست داشتنیست که در دریای آندامان در قسمت شمالی کشور قرار گرفته است. 4 کیلومتر از این ساحل بهشتی با صخره مرجانی دست نخورده پوشیده شده و باید گفت که این صخره های مرجانی زیبایی باور نکردنی به ساحل بخشیده است. تقریبا 90 درصد ساحل حفاظت شده است، بنا براین توریستان تور تایلند و دیگر بازدید کنندگان می توانند با خیالی آسوده از زیبایی ساحل لذت ببرند. ساحل کو کرادان  از همه جزایر در مجمع الجزایر ترنگ چشمگیرتر است، این ساحل ماسه ای سفید نقطه ای ایدهآل برای چرت زدن در کنار آواز شنیدنی دریاست. بهترین راه برای لذت بردن از مناظر زیبا و  قایق سواری است، اگر در طول سفر به تایلند سفری به این ساحل زدید گشت و گذار در سرتاسر ساحل را فراموش نکنید، قایقرانی در سراسر کل جزیره تنها سه ساعت طول می کشد.

ساحل کو یائو نوی تایلند – Koh Yao Noi

ساحل کو یائونوی که به راحتی در دسترس جزیره های پوکت و کرابی تایلند است، بین جزیره فانگنا بای قرار گرفته است. کو یائو نوی یک بهشت آرام و بکر برای توریستان تور تایلند است. در طول سفر با تور تایلند، برای شنا، موج سواری، قایق سواری  و غواصی به ساحل کو یائو نوی بروید. اما لازم به ذکر است که زیبایی کو یائو نوی تنها به ساحل ختم نمی شود، قسمت داخلی جزیره نیز از زیبایی طبیعی بکر و دیدنی برخوردار است. یک جاده در جزیره است که می توانید توسط آن دور تا دور جزیره را بگردید، در جنگل های انبوه جزیره نظاره گر میمون ها و پرندگان زیبا باشید.

ساحل کو لانتا – Koh Lanta

این ساحل که بزرگ تر از دو ساحل قبلیست، به دلیل میوه ها و غذا های خوشمزه و البته منظره دیدنی ساحل در میان توریستان تور تایلند به ساحلی دوست داشتنی و پر طرفدار تبدیل شده است. این جزیره دارای شبکه ای از جاده ها است، بنابراین یک سفر ایده آل  و سرگرم کننده ای برای آنهاییست که به موتور سواری و سرعت علاقه مند اند. با اجاره موتور دور تا دور جزیره را گشت بزنید و یا از دیگر تفریحات این جزیره لذت ببرید. ساحل کو لانتا  از مکان های محبوب برای غواصی است، در طول سفر به جزیره کو لانتا  تایلند بازدید از غارهای Khao Mai Kaew را نیز فراموش نکنید. در کل جزیره کو لانتا دارای 9 ساحل خوب است و شب های زنده و شادی را در مجموعه ای از کافه ها و رستوران های جزیره خواهید گذراند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.