سرویس: غیر تولیدی » نقلی 03:32 - دوشنبه 08 اردیبهشت 1393

خطر! قبح خشونت می‌ریزد+عکس

یک هنرمند گفت: روزانه 100 میلیون ویدئو کلیپ در شبکه‌های اجتماعی و یوتیوب دیده می‌شود که تم برخی از آنها خشونت است و این موجب ریختن قبح خشونت می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق: امیر اثباتی اظهار کرد: من به همراه رضا کیانیان ، سمیرا علیخان‌زاده‌، حسام نورانی‌، حامد صفایی‌، آبتین مظفری‌ و گلزار حسن‌زاده‌ در گالری آریانا یک نمایشگاه گروهی ویدئوآرت ترتیب داده‌ایم.

 

«چی تو کله‌ات می‌گذره» در گالری آریانا

او افزود: این نمایشگاه که «چی تو کله‌ات می‌گذره» یا همان «WHAT`S ON YOUR MIND» نام دارد‌، در قالب ویدئو چیدمان تدارک دیده شده است به این ترتیب که شکل ارایه آثار از طریق نمایش تصویر متحرک در فضای ویژه‌ای است که برای دیده شدن کار هنری هنرمند، تدارک دیده شده است. مسؤولیت فضایی کار هنرمندان، در این نمایشگاه به من واگذار شد.

 

«چی تو کله‌ات می‌گذره» در گالری آریانا

این هنرمند درباره اثری که خود به این نمایشگاه ارائه کرده است اظهار کرد: در شرایط کنونی طبق آماری که از سال 2010 دارم روزانه 100 میلیون بار ویدئو کلیپ از شبکه‌های اجتماعی و یوتیوپ دیده می‌شود، این در حالی است که در کودکی ما تماشای فیلم محدود به شهر فرنگ بود و ما با تصاویر محدودی که در آن می‌دیدیم درباره فضای بیرون خیال پردازی می‌کردیم.

 

«چی تو کله‌ات می‌گذره» در گالری آریانا

اثباتی اضافه کرد: اکنون دسترسی به ویدئو کلیپ‌های مختلف بسیار آسان است و این موضوع در کنار جنبه‌های مفیدی که دارد، ممکن است از نظری آسیب دهنده هم باشد چنانچه با ازدیاد تماشای پدیده خشونت که تم اصلی کار من است ممکن است قبح و زشتی این موضوع از بین برود و البته این موضوع نگران کننده است.

 

او همچنین بیان کرد: البته شاید چاره‌ای برای این شرایط وجود نداشته باشد ولی هشدار درباره آن ضروری به نظر می‌رسد.

 

«چی تو کله‌ات می‌گذره» در گالری آریانا

 

به گزارش ایسنا‌، گالری آریانا، به آدرس خیابان فرشته، پلاک 9 از جمعه پنجم تا پنج‌شنبه یازدهم اردیبهشت از ساعت 17 تا 20 میزبان هنردوستان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.