اصفهان شرق

کلاس های کار آفرینی در مرکز فنی حرفه ای شهر هرند برگزار شد/ تصویر

کدخبر: 178269
1397/09/27 در ساعت 08:26

به گزارش اصفهان شرق، این دوره کلاس که با حضور شوراها و دهیاران و مسئولین بخش جلگه و روستا ها با تلاش آقای مهندس کاظمی مسئول فنی حرفه ای هرند و استاد ارجمند آقای وارسته برگزار شد.

آقای وارسته گفت:هدف از برگزاری این دوره های کلاس بخاطر ارتقاء مهارت و بهینه سازی کسب و کار و ارتقا دانش و کارآفرینی بوده است.
وی افزود:کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار موفق پیش نیازها و ضروریاتی دارد که پیش از شروع، باید آنها را دانست. افرادی که با آگهی اقدام به کارآفرینی می کنند احتمال موفقیت آنها بسیار بیشتر است.

مهندس وارسته افزود:در دوره کارآفرینی تصمیم داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید مسیر کارآفرینی را بهتر بشناسید و در این مسیر موفق تر باشیم.

آنچه شما برای راه‌اندازی کسب و کار خود به آن نیاز داریم شناخت فردی و تیم‌سازی، خلاقیت و نوآوری، ایده و ارزیابی ایده، استارتاپ ناب و مدل کسب و کار، تحقیقات بازار و ارزیابی رقبا ، بازاریابی و برندینگ رشد، تامین مالی و اصول اولیه حسابداری، نحوه ارائه موثر به سرمایه‌گذار این چند راه پلی به سوی موفقیت است.

آقای وارسته گفت :به این فکر کردید که برای خودتون کارکنید و خودتون رئیس خودتون باشید .شاید به ظاهر سخت و نشدنی باشد ولی برا موفق شدن باید تلاش کرد.

وارسته افزود:از موضوعات بسیار مهم امروزی، کارآفرینی است. شاید بتوان به جرات گفت که همه دوست دارند کارآفرین بشوند و برای خودش کار کنند، دوست دارند خودشان رئیس خودشان باشند اما همانطور که شما هم موافق هستید، این موضوع نشدنی است.

کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار موفق پیش نیازها و ضروریاتی دارد که پیش از شروع، باید آنها را دانست. افرادی که با آگهی اقدام به کارآفرینی می کنند احتمال موفقیت آنها بسیار بیشتر است.