سرویس: اخبار شهرستان 13:34 - سه شنبه 27 آذر 1397

با حضور رئیس اداره تکنولوژی آموزشی آموزش و پرورش استان اصفهان؛

طرح تعالی مدیریت مدرسه در اولین مجمع عمومی دبیران منطقه جرقویه علیا/ تصاویر

اولین مجمع عمومی دبیران مقطع متوسطه اول و دوم منطقه جرقویه با حضوررئیس اداره تکنولوژی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، دبیران، مدیریت آموزش و پرورش،مدیران، معاونین، سرگروه های آموزشی با موضوع طرح تعالی مدیریت مدرسه در دبیرستان شهید مطهری شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، در این گردهمایی ابتدا مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا ضمن خیر مقدم به حضار با اشاره به موضوع پژوهش گفت: پژوهش در موضوعات مختلف یکی از مهمترین عوامل اصلی در پیشرفت جامعه و کشور است.

عباس تیموریان در ادامه تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که دانش آموزان و دانشجویان ما با آن روبرو هستند موضوع پژوهش است اگر دانش آموزان در دبستان و متوسطه این موضوع را یاد بگیرند در مقاطع بالاتر می توانند مشکلات شهر،روستا و حتی کشور را مورد پژوهش قرار دهند و راهکارهای رفع مشکلات را بیابند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع اخلاق اسلامی در مدارس گفت: متاسفانه یکی از آسیبهایی که دشمنان ما نیز در ترویج آن قدم  گذاشته اند گسترش اخلاق ضد اسلامی است و این موضوع در بعضی از دانش آموزان ما نمایان شده است و ما متولیان تعلیم و تربیت باید این موضوع را جدی بگیریم و دانش آموزان را آگاه سازیم.

در ادامه سرکار خانم مژگان منوچهری رییس اداره تکنولوژی و گروهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به محورهای طرح تعالی مدیریت مدرسه گفت: در برنامه طرح تعالی مدیریت مدرسه که بر اساس آن دوازده محور تعبیه گردیده است دو محور ۶و۷ آن تقریبا از اساسی ترین محورها وبرنامه طرح تعالی می باشد.

وی در ادامه افزود: این دو محور در خصوص توانمد سازی دبیران وفرایند آموزشی و یادگیری مورد بحث وبررسی قرارمی گیرد.

در ادامه دبیران مربوطه در گروه های تخصصی در مورد مشکات موجود در مدارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه جلسه حجه السلام اخوان یکی از مبلغین در منطقه رامشه در مورد اهمیت مطالعه و ایجاد انگیزش و داشتن امید و هدف به آینده سخنانی بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.