سرویس: اخبار شهرستان 14:56 - جمعه 23 آذر 1397

امام جمعه شهر نصرآباد؛

مسئولان توان خود را به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی، معطوف کنند

امام جمعه شهر نصرآباد جرقویه گفت: مسئولان توان خود را به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی، معطوف کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حضرت حجت ‌الاسلام و المسلمین کمال دشتی امام‌جمعه محترم نصرآباد جرقویه در خطبه های نماز جمعه بیست و سوم آذر ماه ۱۳۹۷ ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و قرائت آیه ۲۴ سوره زمر گفت: تقوای الهی در این دنیا باعث ایمنی و مصونیت از عذاب الهی در آخرت می شود. تقوا نه فقط به زبان که باید در عمل پیاده شود که اصل تقوا انجام واجبات الهی و ترک محرمات است.
وی با بیان حدیث معروف حاسبوا قبل ان تحاسبوا تاکید کرد : بازبینی مستمر رفتار و کردار خود و بررسی مسیر حرکت خویش که به کجا منتهی می شود بهشت یا جهنم باعث می‌شود که انسان راه درست را طی کند و قبل از این که به حسابش برسند با محاسبه نفس طریق حق را برگزیند.

امام‌جمعه نصرآباد با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام و تسلیت سالگرد وفات حضرت معصومه سلام الله به تبیین شمه ای از زندگی و فضایل این دو بزرگوار پرداخت و با بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مفتح که روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است به تشریح فرازهایی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در این خصوص پرداخت و افزود: حوزه و دانشگاه دو شعبه از یک موسسه علم و دین هستند که وحدت و همراهی این دو عامل پیشرفت و استقلال جمهوری اسلامی ایران و تفرقه بین انها توطئه استکبار برای وابستگی و عقب نگهداشتن کشور است.

خطیب مذکور سپس بخشی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در هفته جاری را تشریح و تصریح کرد: جنجال ۹۷ دشمن نقشه برای سال ۹۸ است که رهبر حکیم و اینده نگر نقشه دشمن را بر ملا کردند و مدیران کشور باید حواسشان را جمع کنند و در مسیری که رهبری فرزانه مشخص می کنند حرکت نمایند. مبادا در اثر بی توجهی یا برنامه ریزی یا حرکت و گفتار نادرست مدیران میدان برای دشمن خالی شود. البته با توجه به حضور مردم فهیم و ولایتمدار در صحنه و چشم انها به اشاره های رهبری اگاه و شجاع دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

کمال دشتی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت بالا بردن ارزش پول ملی گفت: ارزش پول ملی یک ضرورت مهم در مباحث اقتصادی است و مطالبه ما از دولت و مجلس این است که در سطح کلان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که قدرت خرید مردم بالا برود. و کسانی که به فکر لیبرالیسم اقتصادی هستند از اوضاع فرانسه درس بگیرند و همه همت و توجه خود را معطوف به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی بنمایند تا دشمن در کارزار روانی. اقتصادی و عملی که علیه کشور به راه انداخته است ناکام شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.