سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:13 - دوشنبه 08 اردیبهشت 1393

افزایش کرایه‌ها از 16 اردیبهشت

در جلسه غیر علنی امروز شورای شهر، شورا مصوبه خود را مبنی بر افزایش کرایه‌ها در سال جاری از ابتدای اردیبهشت ماه را تغییر داد و مصوب کرد کرایه‌ها به درخواست دولت از شانزدهم اردیبهشت افزایش یابد.

به گزارش اصفهان شرق: اعضای شورای شهر امروز در پنجاه و ششمین جلسه غیر علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ، بررسی مصوبه افزایش کرایه‌ حمل و نقل عمومی را در دستور کار خود قرار دادند که بر اساس آن مصوب شد  افزایش کرایه نرخ حمل و نقل عمومی از شانزدهم اردیبهشت ماه اجرایی شود.
بر اساس این گزارش : هم چنین در این جلسه مقرر شد شهرداری در صورتی که افزایش قیمت حامل‌های انرژی تاثیر چشم گیری در کرایه‌ها خواهد  داشت لایحه آن را تا روز سه شنبه به شورا تحویل دهد.

همچنین در ادامه جلسه امروز شورای  شهر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارش اولیه و مقدماتی از تاثیر قیمت حامل‌های انرژی بر نرخ کرایه‌ها ارائه داد.

شایان ذکر است، از دیگر مصوبه امروز شورای شهر پیشنهاد و معرفی یک نفر به عنوان نماینده شورای شهر تهران جهت عضویت در شعبه اول کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری ها بود که کاشانی برای این عضویت معرفی و انتخاب شد.

منبع: دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.