سرویس: سیاسی 12:00 - چهارشنبه 21 آذر 1397

نماینده اصفهان در واکنش به صحبت‌های رئیس جمهور:

جواب روحانی به مخالفان بی ادبی بود!/ رئیس جمهور در مورد برجام هم همین وعده ها را مطرح می کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدا تذکر‌های لازم درباره FATF داده شد، تصریح کرد: بی ادبی هایی نسبت به کسانی که مخالف برجام و FATF بودند مطرح شد که در جای خودش جوابش داده شده است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگویی اظهار کرد: وظیفه داشتیم لایحه‌های استعماری را تایید و امضا نکنیم؛ انجام وظیفه کردیم و می دانیم آمریکا و اسرائیل دنبال این مسائل هستند.

وی افزود: دولت مردان صحبت‌هایی مطرح می‌‌کنند که FATF اصلاح شده و طبق طرح سازمان شورای امنیت ملی تعریف می‌‌شود اما FATF که تشکیل شد در یک بیانیه نه ماده‌ای اعلام کرد شرایط مورد قبول نیست و این‌ها مقررات داخلی کشور است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدا تذکر‌ها داده شد، تصریح کرد: بی ادبی هایی نسبت به کسانی که مخالف برجام و FATF بودند مطرح شد که در جای خودش جوابش داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برجام سرشان به سنگ خورد و نه تنها مشکل تحریم‌ها حل نشد بلکه تحریم ها هم تشدید شد؛ اقتصاد کشور را با برجام گره زدند که در آن هم توفیقی حاصل نشد و اکنون معیشت مردم در معضلاتی است که امیدواریم دولت مردان تدبیری کنند.

انتهای پیام/ صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.