سرویس: سیاسی 13:25 - چهارشنبه 21 آذر 1397

هشدار رهبر انقلاب؛

حواستان را جمع کنید؛ ممکن است دشمن برای سال ۹۸ نقشه کشیده باشد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال ۹۷ جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواسشان را جمع کنند.

به گزارش اصفهان شرق، جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، پیش از ظهر امروز(چهارشنبه ۲۱ آذر) با حضور در حسینیه امام‌خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دیدار کردند.

بخش‌های از بیانات رهبر معظّم انقلاب در این دیدار در ادامه آمده است.

– این روحیه و اعتقادات جوان مؤمن انقلابی است که ما را مثل کوه درمقابل حوادث نگه می‌دارد.

– برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزش‌هایی داشته؛ در صدر اسلام هم همین‌طور بوده است؛ اما در کنار این ریزش، چند برابر رویش داریم.

– معجزه‌ی انقلاب این است. امروز می‌بینید که بعد از ۴۰سال، جوان مؤمن مسلمان که امام و دفاع مقدس را ندیده، مثل جوان اول انقلاب، با روحیه‌ی انقلابی، با علاقه و شجاعت، مثل همت و خرازی، وسط میدان می‌رود. این معجزه‌ی انقلاب و نظام است که می‌تواند همان روحیه‌ی قوی و پرتلاش را بازآفرینی کند.

– این جوان‌ها مایه‌ی افتخار و ستون‌های این انقلاب و کشورند.

– جوان‌های شما این کشور را نگه داشته‌اند و مانع شده‌اند که مستکبرین عالم مثل دوران طاغوت بر این کشور مسلط شوند.

– امروز دولتمردان آمریکا را ببینید؛ پول‌پرستی و حق‌کشی و بی‌اعتنایی به جان و مال انسان‌ها را ببینید. یمن یک نمونه است؛ جنایت را سعودی‌ها می‌کنند اما شریک این جنایت‌ها آمریکا است. خودش هم اقرار می‌کند. بیمارستان، بازار و محل‌های جمعیت را می‌زنند؛ این‌ها جنایتکارند. چهره‌ی آمریکا این است.

– ملت ایران! اگر می‌خواهید آمریکا را درست بشناسید به دولتمردان آمریکا و رئیس‌جمهور آمریکا نگاه کنید.

– این‌ها با صراحت، آن چهره‌ی زشت آمریکا را آشکار کردند.

– نقشه‌ی آمریکا مقابل ملت ایران لو رفته است و دیگر نقشه‌ای که بتوانند ضربه بزنند ندارند؛ هر کاری می‌توانسته‌اند کرده‌اند.

– نقشه‌ی آمریکا این است که به کمک تحریم و کارهای ضد امنیتی در کشور ما اختلاف و جنگ داخلی و مشکلات ایجاد کنند. این‌ها همه‌ی تلاششان را کرده‌اند.

– آمریکایی‌ها اول سال اعلام کردند که ایران، تابستان داغی خواهد داشت و ۴۰سالگی را نمی‌بیند. به کوری چشم آن‌ها تابستان امسال یکی از بهترین تابستان‌ها بود و ملت ایران ۲۲بهمن امسال، ۴۰سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار برگزار خواهد کرد.

– ملت ایران، بیداری خود را حفظ کنند. اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال ۹۷ جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواسشان را جمع کنند.

– آمریکا دشمن خبیثی است که دستش با صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه در یک کاسه است. ما باید بیدار باشیم.

– البته ما قوی‌تر هستیم و آن‌ها تا حالا کاری نتوانسته‌اند بکنند و بعد از این هم نمی‌توانند غلطی کنند.

– توصیه‌ی من به همه‌ جوان‌ها و مجموعه‌های گوناگون و جریان‌های سیاسی این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.