سرویس: اجتماعی 09:11 - یکشنبه 18 آذر 1397

در دیدار استاندار اصفهان با اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛

آغاز بکار بندر خشک اصفهان منتظر صدور مجوز دولت/ اصفهان در حوزه آب جزیره ای عمل کرده است!

استاندار اصفهان فعالیت های جزیره ای استان در موضوع آب را یکی از عوامل ناموفق بودن احیای زاینده رود دانست و گفت: متاسفانه یک نقشه راه مشخص و مدون برای حل مساله آب وجود ندارد و هر بخش بر اساس دیدگاه خود به حل مساله فکر و عمل می کند.

به گزارش اصفهان شرق، سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: استانداری می تواند از ظرفیت اتاق بازرگانی به خصوص کمیسیون های تخصصی و شورای عالی جوانان و بانوان این تشکل برای حل مسایل اقتصادی استفاده کند.

وی از همدلی و همراهی تشکل های اقتصادی برای پیشبرد اهداف توسعه پایدار این استان خبر داد و گفت: شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی اصفهان همواره در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی به فعالیت اتاق بازرگانی در توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت های این بخش اشاره کرد و گفت: کمیسیون گردشگری و برند شهری با صرف هزینه و وقت بسیار ، برندشهری بین المللی اصفهان را پس از تصویب شورای عالی برند با حضور معاون اول رییس جمهور رونمایی کرده است.

سهل آبادی به طرح بندرخشک اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه با سپری شدن خدمت سه استاندار هنوز مجوز بندر خشک از سوی دولت صادر نشده و این در حالی است که زیرساخت های این بندر فراهم شده است.

سهل آبادی خواستار تشکیل شورای مشاوران ویژه استاندار از میان تشکل های اقتصادی شد و گفت: امیدورایم انجمن های تخصصی ضمن بیان مشکلات، پیشنهادات اجرایی برای حل مسایل ارایه کنند.

عباس رضایی در این دیدار گفت: شرایط کنونی کشور شرایط جنگ اقتصادی است و حضور مردم به ویژه بخش خصوصی می تواند مانند دوران جنگ پیروزی را برای کشور به ارمغان آورد.

استاندار اصفهان فعالیت های جزیره ای استان در موضوع آب را یکی از عوامل ناموفق بودن احیای زاینده رود دانست و گفت: متاسفانه یک نقشه راه مشخص و مدون برای حل مساله آب وجود ندارد و هر بخش بر اساس دیدگاه خود به حل مساله فکر و عمل می کند.

وی تشکیل شورای عالی آب استان اصفهان را یکی از برنامه های خود برای حل این چالش عنوان کرد و گفت: اولویت بخشی به مصارف آب و تلاش برای تقویت منابع یکی از مهمترین وظایف این شورا خواهد بود.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود از اتاق بازرگانی خواست برای جذب نقدینگی های سرگردان جامعه و هدایت آن به تولید و صنعت تلاش کند و افزود:در جلسات تخصصی با حضور یک عضو هیات نمایندگان دیدگاه ها و نظرات راهبردی بخش خصوصی را مورد توجه قرار دهیم.

رضایی اشتغال زایی و توسعه فعالیت های اقتصادی را یکی از مهمترین اهداف خود دانست و گفت:باید موانع و مشکلات کارآفرینان را با تمام قوا برطرف نماییم.

وی تصریح کرد:من به عنوان استاندار آماده بازدید میدانی از واحدهای تولیدی با هدف بررسی مسایل و مشکلات و یافتن راهکارهای اجرایی هستم .

وی تاکید کرد:با وجود مسایل و محدودیت های متعدد،اصفهان دارای ظرفیت ها و نیروی انسانی متخصص و توانمندی است که می توانند حتی ابرچالش ها را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.