سرویس: اجتماعی 17:11 - سه شنبه 13 آذر 1397

با حضور 700 دانش آموز بن رودی؛

دهمین جشنواره دانش آموزی نخستین واژه آب برگزار شد/ تصاویر

دهمین جشنواره دانش آموزی نخستین واژه آب با هدف آموزش استفاده بهینه از آب در زندگی با حضور بیش از 700نفر دانش آموز از بخش بن رود در اداره آموزش و پرورش شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، دهمین جشنواره دانش آموزی نخستین واژه آب به همت اداره آموزش و پرورش و با همکاری اداره آبفای ورزنه با حضور بیش از 700 نفر دانش آموزان مقطع کلاس اول دبستان های بخش بن رود در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

مهدی شمس بگی مدیر اداره آب و فاضلاب ورزنه این جشنواره شاد دانش آموزی را در راستای توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ استفاده صحیح از مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف آب دانست.

شمس بگی با اشاره به اینکه جامعه هدف این جشنواره دانش آموزان مقطع اول دبستان است، گفت: با برگزاری این جشنواره، در نظر است به دانش آموز یادآوری شود که اولین واژهای که توانسته اند بخوانند و بنویسند آب است و از آنها درخواست شود که به عنوان حامیان و ناجیان آب در اجرای روشهای صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنند.

محمد حیدری مدیر آموزش و پرورش بخش بن رود ضمن حضور در این جشنواره، فرهنگ سازی مصرف بهینه آب را از جمله وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: در همه زمینه ها و فعالیت های نهادینه نمودن اصلاح الگوی مصرف با آب و فاضلاب ورزنه همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.