سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 19:05 - یکشنبه 07 اردیبهشت 1393

مدیرکل ارشاد اسلامی استان اصفهان:

من استعفا نداده ام

مدیرکل ارشاد اسلامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: استعفا کار درستی نیست و من استعفا نمی دهم مگر اینکه به بن بست رسیده باشم.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام محمد قطبی، با بیان مطلب فوق افزود: چندی است که شایعه شده است من استعفا داده ام اما موضوع این است که به من پیشنهاد کار دیگری را داده اند و هنوز معلوم نیست این پیشنهاد از سوی من پذیرفته شود یانه.

قطبی با اشاره به اینکه هرجا که باشیم باید در لباس خدمت به مردم باشیم و این خدمت کردن افتخار من است گفت: طرحی در حال آماده شدن است به نام طرح تحول فرهنگی که طی آن واعظی، رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم از من خواسته تا نمایندگی منطقه مرکزی و جنوب را بر عهده بگیرم و ازطرف دیگر جنتی، رییس کل ارشاد اسلامی از من خواسته تا در همین پست بمانم و خدمت کنم؛ بنابراین من هم نامه ای به رییس سازمان ارشاد اسلامی فرستادم و از او خواستم تا وی و آقای واعظی با همدیگر بر سررفتن یا ماندن من مذاکراتی انجام بدهند و نتیجه را به من ابلاغ کنند؛ چرا که برای من فرقی نمی کند در چه سمتی و در کدام سازمان خدمت کنم.

وی در پایان افزود: باید با عزم ملی و مدیریت جهای کار کنیم و تنها افتخار من خدمت کردن است و اگر قرار باشد بروم، وداع کریمانه خواهم کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.