سرویس: اخبار شهرستان 16:53 - دوشنبه 05 آذر 1397

بمناسبت هفته بسیج؛

همایش شکوه مقاومت بسیجیان منطقه جرقویه علیا برگزار شد/ تصاویر

همزمان با هفته بسیج همایش شکوه مقاومت بسیجیان منطقه جرقویه علیا از طرف حوزه مقاومت 5 امام محمد باقر(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر حسن آباد با حضور بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، در این مراسم کارشناس مسائل سیاسی با تبریک هفته بسیج به بسیجان با اشاره به اهمیت بسیج گفت: بسیج از زمان پیامبر اسلام وجود داشته و امام خمینی (ره) نیز با پیروی از سیره و روش پیامبر(ص) این نهاد انقلابی را تشکیل داد.

سرهنگ معلمی در ادامه افزود: بسیج مختص ایران نیست بلکه امروزه در بیشتر کشورها بسیج با عنوان های مختلف در حال فعالیت  و ستیز با استکبار و زورگویی است و امروز یک سر آن در یمن و سر دیگر آن در تپه های جولان می باشد.

وی با اشاره به نیروی بسیج در به زانو در آوردن دشمن گفت: نیروهای بسیج در فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی یکبار 33 روز در مرتبه دوم 22 روز در مرحله سوم 8 روز و مرحله آخر 2 روز باعث به زانو در آوردن دشمن شدند و این یکی از افتخارات بسیج است.

سرهنگ معلمی در ادامه به اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: امروز کشور ما با تکیه بر نیروهای خودی و بسیجی توانسته است در بخش نانو، رویان و پزشکی در ردیف کشورهای پیشرفته قرار گیردو این نتیجه گفته امام خمینی(ره) که فرمودند ما می توانیم می باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به مناسب نبودن وضع اقتصادی گفت: اگر ما حرف  امام ( ما می توانیم) را در تمام حوزه ها خصوصا اقتصاد بکار برده بودیم در حوزه اقتصادی نیز مثل بعضی حوزه ها که موفق شده ایم در این حوزه نیز دوچار مشکل نبودیم.

در ادامه مراسم یک از جانبازان منطقه به بیان خاطرات پرداخت و یکی از شاعران شهردر مورد بسیج اشعاری قرائت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.