سرویس: اخبار شهرستان 23:31 - دوشنبه 05 آذر 1397

به مناسبت هفته بسیج؛

گردهمایی باشکوه اقتدار بسیجیان بخش بن رود برگزار شد/ تصاویر

به مناسبت هفته بسیج گردهمایی باشکوه اقتدار بسیجیان بخش بن رود به همت پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید علی بافرانی برگزار گردید.

به گزارش اصفهان شرق، به مناسبت هفته بسیج گردهمایی باشکوه اقتدار بسیجیان بخش بن رود به همت پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید علی بافرانی وبا حضور جمعی از مسئولان وحضور جانباز مدافع حرم ابوالقاسم زهیری در مسجد صاحب الزمان (عج)شهر ورزنه برگزار گردید.

خاطره گویی توسط برادر عزیز وجانباز مدافع حرم ابوالقاسم زهیری ،پخش کلیپ رزمندگان دوران دفاع مقدس ،سخنرانی توسط حاج آقا باقری وتجلیل از 15 برادر بسیجی از برنامه های این گردهمایی بود.

حجت الاسلام حاج شیخ احمد باقری استاد حوزه ودانشگاه با اشاره به مردمی بودن بسیج گفت: هر جا صحبت از بسیج می‌شود همان نقش مردمی و اثرگذاری آن در دفاع از انقلاب در ذهن تداعی می‌شود.

حاج شیخ احمد باقری استاد حوزه ودانشگاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری به الهی بودن بسیج و مردم نهاد بودن آن اشاره داشتند افزود: عملکرد بسیج مؤید الهی بودن آن است.

وی بیان کرد:بسیجیان دارای روحیه ولایت‌مداری و انقلابی‌گری هستند وآنچه در مدت این چهل سال انقلاب سبب شده تا بسیج نقش خود را به خوبی ایفا کند همین روحیه ولایت‌مداری است.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه بسیج متعلق به جناح و حزب خاصی نیست افزود: بسیج لشگر انقلاب است و تنها خط قرمز بسیج انقلاب و نظام و ارزش‌های آن و مصالح کشور است.

حاج آقا باقری گفت:فرهنگ تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب و تا امروز ادامه دارد و این تفکر باعث شده تا در کشور و در سراسر دنیا، اسلام به یک پیروزی چشمگیر در برابر استکبار برسید.

وی با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلفی نقش‌آفرینی می کند افزود: در حال حاضر مهم‌ترین رویکرد و عمل اصلی بسیج رویکرد اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم است و برنامه‌های متعددی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.