سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:18 - یکشنبه 07 اردیبهشت 1393

اولین چالش انتخاباتی مدیر کل در راه است؛

جدال آسمانخراش ها برای ریاست هیات بسکتبال

تصور می شود که صادق زاده و رضایی رقابت سنگین و دشواری را در مجمع انتخاباتی هیات پیش رو داشته باشند، البته گفته می شود که رضایی و پور مقدم تصمیم به ائتلاف دارند و به احتمال زیاد پور مقدم به سود رضایی کنار خواهد کشید.

به گزارش اصفهان شرق: پس از تاخیر چند باره مجمع انتخاباتی هیات بسکتال اصفهان، قرار است این مجمع سه شنبه هفته جاری برگزار شود و بسکتبال اصفهان رئیس آینده خود را بشناسد.

بسکتبال یکی از رشته های پرطرفدار و قدیمی اصفهان است و از این رو سرنوشت آینده این هیات برای ورزش دوستان دیار زاینده رود از اهمیت بالایی هم برای ورزش دوستان و هم برای رسانه ها برخوردار است و از این رو تحرکات این هیات و مسائل پیرامونی آن در آستانه انتخابات به شدت از سوی رسانه ها دنبال می شود.

برای این مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال، محسن صادق زاده، احمد رضایی و محمد پور مقدم ثبت نام کرده اند که البته پور مقدم در یک مقطع از لیست کاندیداها کنار رفت و یک بار دیگر به جمع نامزدهای انتخاباتی اضافه شد.

صادق زاده چهار سال قبل در مجمع قبلی انتخاباتی هیات توانست با کسب بیشترین آرا ریاست هیات آسمان خراش های اصفهانی را برعهده گرفت و برای مجمع پیش رو نیز کاندیدا شده است. احمد رضایی نیز از بازیکنان سابق بسکتبال اصفهان بوده و در حال حاضر نیز مسئولیت مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان را بر عهده دارد و محمد پور مقدم نیز از مربیان و محققان این رشته می باشد.

رضایی در مقطعی عضو هیات رئیسه هیات بسکتبال استان بود و جز تیم کاری صادق زاده محسوب می شد اما شرایط در حال حاضر به گونه ای رقم خورده که وی اصلی ترین رقیب انتخاباتی رئیس فعلی هیات بسکتبال استان اصفهان به شمار می آید.

صادق زاده زمانی که ریاست هیات بسکتبال استان اصفهان را برعهده گرفت، انتقاد زیادی از رویه هیات سابق در خصوص کم شدن تعداد مسابقات و کاهش بازیکنان ملی پوش اصفهان در رده های پایه داشت اما در شرایط فعلی رقبای انتخاباتی صادق زاده انتقاد اصلی خود را به مربیگری وی در تیم بسکتبال فولاد ماهان متمرکز کرده اند و اعتقاد دارند حضور وی در تیم فولاد ماهان، موجب شده تا رویکرد هیات از توجه به بسکتبال استان به تیمداری و رقابت در لیگ برتر معطوف شود.

زمانی که اولین تاریخ برای مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان اعلام شد، پورمقدم در گفت وگو با رسانه های مختلف مدعی شد حضور صادق زاده در انتخابات این هیات تخلف است زیرا به گفته وی رئیس هیات بسکتبال به دلیل اینکه مربیگری تیم بسکتبال فولاد ماهان را برعهده داشت، نمی توانست ریاست هیات را در اختیار بگیرد.

البته مربیگری صادق زاده از لحاظ قانونی ممنوعیتی برای وی ایجاد نمی کرد ، ضمن اینکه در شرایط فعلی که قرار است مجمع هیات بسکتبال اصفهان برگزار شود، مسابقات لیگ به اتمام رسیده و معلوم هم نیست که تیمداری ماهانی ها تداوم داشته باشد.

از برخی مجامع ورزشی اصفهان شنیده شده که اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای ریاست هیات بسکتبال بر روی رضایی نظر دارد زیرا به واسطه مسئولیتش در شهرداری اصفهان می تواند امکاناتی را برای هیات فراهم کند، البته مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از این در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز تاکید داشته که تصمیمی در انتخاب روسای هیات های ورزشی نخواهد داشت و مجامع انتخاباتی باید در خصوص رئیس آینده خود تصمیم گیری کنند اما با این حال تصور می شود که صادق زاده و رضایی رقابت سنگین و دشواری را در مجمع انتخاباتی هیات پیش رو داشته باشند، البته گفته می شود که رضایی و پور مقدم تصمیم به ائتلاف دارند و به احتمال زیاد پور مقدم به سود رضایی کنار خواهد کشید.

ضمن اینکه به نظر می رسد سلطان حسینی اولین مجمع پر چالش را در دوران مسئولیتش پیش رو داشته باشد زیرا در مجامع قبلی بازار ریاست و کاندیداتوری بین رقبا چندان داغ نبود اما برای این مجمع، قاعدتاً هر کدام از کاندیداها که ریاست را در اختیار بگیرند، با واکنش دیگر رقبا همراه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.