سرویس: اخبار شهرستان 13:34 - جمعه 02 آذر 1397

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهر اژیه:

بسیج در هر میدانی وارد شود؛ قطعا پیروز میدان خواهد بود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) افزود: بسیج پیروز و پویاست، مادامی که در سایه ولایت گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه؛ سروان پاسدار عباس قدرتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)شهراژیه در بین نمازگزاران نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (ع) گفت:حضوروآمادگی درهمان نقطه ای است که اسلام و قران و امام زمان(عج) حضور دارند و واین انقلاب به آنها نیازمند است بسیج یعنی نیروی کار آمد کشور برای تمامی میدان ها ست.

عباس قدرتی افزود:هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است،گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم،بسیجفهم درست اتحاد،اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و درملت های مسلمان رشد کرده است،هوشمندی حضرت امام خمینی(ره)و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان تنها تبلبور دوباره بسیج در عصر حاظر بود.

جناب سروان قدرتی افزود:بسیج در ایران دوباره شکل گرفت وظهورو بروز یافت،اکنون میبینیم هرکجا به مشکلی برخورد می شود از نیروی تفکر بسیج برای رفع آن استفاده می شود،بسیج در تمامی میدان ها وارد و پیروزی نهایی آن میدان می شود.

وی تاکید کرد:میبینیم در کشورهای مسلمان منطقه نیز این تفکردرحال شکل گیری است و هرکجا این شکل به وجود آمده وکار را به او سپرده اند پیروز بوده،بسیج لبنان باعنوان حزب الله لبنان،بسیج عراق،بسیج سوریه،بسیج افغانستان و پاکستان و بسیج مردم مظلوم یمن در مقابل زور گویی استکبار آل سعود ایستاده اند،همه شاهدیم که چه دفاع جانانه ای کردند.این تفکر بسیجی است که آنهارا اینگونه مقاوم نگه داشته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در آخر افزود:بسیج پیروز و پویاست مادامی که در سایه ی ولایت گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشد هر امتی باید راه را از رهبر خود بجوید تک روی و عدم پیروزی از ولی سرانجامش نابودی است و راز موفقیت بسیج در طول 38سالپیروی از ولایت فقیه است و آرزوی بسیجی آن است که در این راه شهید شود و به خاسته ی دیرین خود برسد.

انتهای پیام/توکلی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.