سرویس: اجتماعی 00:52 - سه شنبه 29 آبان 1397

همزمان با هفته وحدت؛

محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه علمی_کاربردی هرند برگزار شد/ تصاویر

مصادف با اولین روز از آغاز هفته وحدت با حضور جمعی از مسؤولین شهر و امام جمعه شهر هرند، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه مراسمی تحت عنوان محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه علمی_کاربردی هرند برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، روز سه شنبه ۲۹ آبان ماه ۹۷ مصادف با اولین روز از آغاز هفته وحدت با حضور جمعی از مسؤولین شهر و امام جمعه شهر هرند، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه مراسمی تحت عنوان محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه علمی_کاربردی هرند برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین منصوری با اشاره به آیه ۵۷ سوره یونس به خصوصیات قرآن اشاره کرده و قرآن را موعظه گر، شفای امراض درونی انسان، هدایتگر راه ها و مایه رحمت و برکت انسان های مؤمن دانست.

دکتر مالکی ریاست دانشگاه نیز با اشاره به هدایای گران بهای پیامبر خاطر نشان کرد با تمسک داشتن به قرآن و عترت پیامبر(ص) هیچ گاه گمراه نخواهیم شد.

وی با اشاره به معرفی این دانشگاه اذعان کرد:این مرکز در دو سال گذشته جزء مراکز پر افتخار علمی_کاربردی و یکی از مراکز قرآنی معرفی شده است.

در پایان این مراسم از فعالان دانشجویی قرآن کریم که در رشته های تفسیر قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج االبلاغه و در مرحله کشوری حائز رتبه شده بودند تجلیل به عمل آمد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.