سرویس: اخبار شهرستان 11:16 - چهارشنبه 30 آبان 1397

با حضور مردم و مسئولان؛

همایش پیاده روی مسئولان دولت جرقویه سفلی و تجدید با شهدای گمنام/ تصاویر

همایش پیاده روی مسئولان و کارکنان ادارات جرقویه سفلی به دعوت بخشداری و همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام با همکاری هیئت ورزشهای همگانی بخش و شورا و شهرداری شهر نیک آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، در آغازین روزهای هفته بسیج که مقارن با هفته وحدت می‌باشد در اولین ساعات ۳۰ آبان همایش پیاده روی مسئولان و کارکنان ادارات جرقویه سفلی به دعوت بخشداری و همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام با همکاری هیئت ورزشهای همگانی بخش و شورا و شهرداری شهر نیک آباد برگزار شد.

این مراسم با اجتماع در گلزار شهدای گمنام و عطر افشانی قبور مطهر دو شهید گمنام مدفون در نیک آباد شروع و سپس حضار به سمت گلستان شهدای شهر نیک آباد حرکت کرده و پس از عطر افشانی قبور مطهر و ادای احترام و قرائت فاتحه بر تربت پاک شهیدان اسلام و قران. تجمع و نشست روشنگری در مهدیه نیک آباد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین خلیل کوهگرد ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت و ایام میلاد مسعود پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت و بنیانگذار مکتب حضرت امام جعفر صادق علیه السلام احساس مسئولیت . بصیرت و دشمن شناسی را از شاخصه های اصلی افراد بسیجی بیان کرد و افزود: آنچه امروز استکبار را به زانو در اورده و رعب و وحشت را دل دل انها افکنده مدیریت انقلابی و تفکر بسیجی است.

در پایان این مراسم هدایایی به قید قرعه به ۵ نفر از شرکت کنندگان در همایش از طرف هیئت ورزشهای همگانی به قید قرعه اهدا شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.