سرویس: سیاسی 13:35 - جمعه 25 آبان 1397

امام جمعه اصفهان:

در برابر دشمن با قدی رشید خواهیم ایستاد/ قیمت دلار با کمک همه مردم کاهش پیدا می کند

امام جمعه اصفهان گفت: اگر همه ما با هم باشیم هیچ ضرری از کید و مکر دشمن به ما وارد نمی شود و در برابر دشمن با قدی رشید خواهیم ایستاد.

به گزارش اصفهان شرق، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: خداوند متعال انسان ها را عذاب می کند اما عذاب های نرم مثل اینکه چشم و گوش و قلب کسی مهر زده شده و بسته می شود.

وی ادامه داد: این یک نوع عذاب است که درد ندارد و وقتی در دنیا بصیرت نداشته باشد به عذاب نهایی دچار می شود.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: نفاق، کفر، حسد، دوست و خانواده بد و عجب و….باعث می شود قلب آدم بسته شود.

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی بود اما برخی توجهی به آن ندارند و نمی فهمد که هزاران شهید رفته اند تا ما آرام نشینیم؛ باید به آن ها گفت آن کسی که شما را هدایت کرد خداست و او باید بر سر شما منت بگذارد.

وی ادامه داد: عجب و خود پرستی به جایی می رسد که باعث می شود از خدا طلبکار هم بشویم به طوری که شیطان گفته است اگر بتوانم کاری کنم که عمل خود را بزرگ بداند، گناهانش یادش نباشد و عجب و غرور پیدا کند دیگر کارش تمام است.

امام جمعه اصفهان گفت: نرده گذاری های گذاشته برای افراد خواستی نیست و عوامل نماز جمعه باید طوری عمل کنند که نظم بیشتری در صفوف نماز جمعه برقرار شود.

وی افزود: اگرمی خواهید به آداب اسلامی مودب شوید تنها باید آنچه را دوست ندارید دیگران انجام ندهند شما هم انجام ندهید.

آیت الله طباطبایی نژاد ضمن عرض تسلیت امام حسن عسگری (ع) یادآور شد: امام حسن عسگری(ع) بسیار در محاصره بود اما راویان بسیاری می آمدند و دستور می گرفتند و هشت سال مقام امامت را برعهده داشت.

وی اضافه کرد: امام هفته ای یکی دوبار باید به دارالخلافه می رفتند که در همین مسیر تنها مردم ایشان را می دیدند و با همان محاصره ای که بود امام مهدی (عج) را می شناساندند.

امام جمعه اصفهان گفت: آغاز امامت حضرت مهدی مناسبت دیگری است که امیدواریم ما را از یاران واقعی او قرار دهد و اگر او را تا زنده هستیم ندیدیدم دعا کنیم بعد از مرگ با امام عصر(عج) رجعت کنیم.

وی ادامه داد: 25آبان روز ایثار و حماسه مردم اصفهان است که 370 جوان را تشییع کنند و در همان روز کاروان جدیدی به سمت جبهه ها فرستادند افتخار بزرگی است که یک درهم شهدای کل کشور از اصفهان است.

آیت الله طباطبایی نژادعنوان کرد: 10 ربیع الاول روز ازدواج پیامبر با حضرت خدیجه کبری است که همه اموال خود را در راه خدا داد و همراه کنار پیامبر بود محاصره اقتصادی مربوط به زمان حال نیست و پیش از این ها در طول تاریخ در شعب ابی طالب پیامبر را در محاصره قرار داده بودند.

وی افزود: امیرالمومنین فرموده اند فحاشی نکنید اما حالات روحیات دشمنان ما را بگویید البته در مقابل همه دشمنان اسلام می ایستیم و دهان آنها را به خاک می مالیم.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: همه یمنی ها را آل سعود بکشند آمریکایی ها ککشان نمی گزد اما ما خودمان به خودمان بدی می کنیم وقتی حرف از تحریم می شود مردم بیشتر و بیشتر خرید می کنند، باید به خودمان کمک کنیم تا دلار پایین بیاید، اگر همه ما با هم باشیم هیچ ضرری از کید و مکر دشمن به ما وارد نمی شود و در برابر دشمن با قدی رشید خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.